Wat herkenbaar..ik ben zelf ook van het perfecte plaatje en daar aan vast willen houden. Moet ik ook echt van af stappen..het loopt toch anders dan ik zou willen..maar dat is wel moeilijk om aan toe te geven soms. Wat goed dat het allemaal zo vanzelf gaat dan..ik zie nu nog totaal geen ritme bij ons..logisch het is pas 3.5 week geleden, maar probeer toch al een beetje dezelfde dingen te doen. ..vandaag had hij wel echt last van krampjes..zit dan alleen maar met m in me armen..zo onrustig. Ik gebruik nu cinababy druppels..hopen dat het werkt. En ik besef nu ook echt dat ik voorlopig ook ff niet veel van mezelf moet verwachten..ben echt de hele dag bezig met de kinderen en dat is nu ff het belangrijkste. Kan me best voorstellen dat je daar trots op bent! Dat je de dag weer doorgekomen bent ook al is het soms niet zoals je had verwacht..je heb t toch maar weer gedaan! En dat denk ik nu ook maar alvast!
Leuk om te lezen dit ! Ben heel benieuwd of de aanstaande jongste ook zo lekker mee gaat draaien. Hij zal zich wel moeten aanpassen aan het ritme dat we al hebben in ieder geval . Jij hebt dus ook 3 hele kleintjes. Hier zijn de meisjes in november 1 en 2 geworden en in maart verwachten we dus nummer 3! Die van 2 is echt een pittige peuterpuber en die van 1 is nog redelijk easygoing. Al pikt ze wel dingen van haar zus op hoor . Wat je zegt met de tweede klopt. Na een tijdje ontwikkel je handigheidjes en red je je eigenlijk prima. En is er ook nog tijd genoeg voor huishouden ed. De dames hier vinden de stofzuiger bijvoorbeeld helemaal geweldig. Dus dat doe ik lekker met hun samen. En 's middags liggen ze beide tussen 13-15 uur in bed dus wil het ritme van de baby eigenlijk zo dat hij straks ook tussen 13-15 even in bed ligt. Dan heb ik me time . Maar of dat gaat lukken? We zullen het meemaken.