Even niet naar de prijs kijkend welke vinden jullie het leukst en wat " mis " je.nog qua patroon ed? Ik houd zelf van felle uni kleuren maar ook van printjes, van de Hema bv erg leuk maar ik heb een hekel aan kopen van een setje dan zit je met 1 leuke en eentje die je niet zo leuk vind... Vaak zie je standaard kleuren dus eens wat anders zou wel leuk zijn, bv kleurtjes van de regenboog....
Ja bv met sterren of autos ofzo want ze hadden pas leuke bij de Hema met vliegtuigen geloof ik maar dan us het wel altijd standaard blauw ik mis vaak oranje, antraciet, rood, donkerblauw ed...
Ik heb zelf ook gewoon neutrale witte. Die dingen verdwijnen toch grotendeels in de kast, zie je niks van.
Ik ben echt niet zon fashionista maar wit vind ik wel erg saai haha maar wel lekker goedkoop maar het oog wil toch ook wat...
Heb je zeker geen spuugkindje hihi dan liggen ze in de wandelwagen, bedje en heb altijd eentje op de verschoonmat liggen en had een kastje met raampjes waar je dan leuk alle.kleuren zag...
Haha nee ik heb veilige dichte deurtjes. Anders erger ik me toch als er weer iets verkeerd opgevouwen ligt haha Nee ik heb idd niet een spoegkindje. Er ligt er wel 1 onder dr hoofdje, Maar die kan echt allang weg... Macht der gewoonte zeg maar..
Nope hihi maar ben altijd nog wel met spullen bezig en maak ook luiertaarren voor mensen dus ze komen nog regelmatig in mm handen hihi
ik heb zelf ook witte gehaald heb er een stuk of 50 ervan en ik gebruik ze niet meer voor me zoon die nu 21 maanden bijna is ik gebruik ze nu eigelijk als poetsdoeken een stuk of 5 maar... de rest lig in de kast als opslag voor de volgende...
Ik miste grijze en zwarte hydro's... dus dat heb ik zelf opgelost met textielverf Ik kreeg van heel veel mensen de vraag waar ik ze toch had gekocht
Babydump, kwam ik ze net tegen toen ik even ging kijken wat het nou precies was Hebben een pakket met wit tot zwart en alle tinten ertussen.
Ik vind ze allemaal saai! Zeker als je niet weet of je een jongen of meisje krijgt (zoals wij), blijft er heel weinig keuze over. Ik heb nu een hele stapel witte, maar wilde eigenlijk iets dat matcht met de babykamer en heb daar heel lang naar gezocht. Ik heb nu wat doeken van Smafolk op mijn verlanglijstje voor de kraamvisite staan. Over zelf verven heb ik ook gedacht maar het werd me afgeraden ivm allergieën in de familie, én ik wilde eigenlijk liever een print.
Gewoon witte, vond ik het makkelijkst ook, want die kunnen er in alle wassen wel bij. Ik had ook een knal rode gekregen, oke wel mooier dan witte onder het hoofdje (ja 2 spuugkunderen hier), maar die zat vaker in de wasmand omdat die alleen bij rood/roze was kon.