Hallo, Ik heb een vraagje, misschien herkennen anderen dit ook. Zoals jullie zien is mijn cyclus redelijk stabiel. Maar bij alle rondes duurt de bloeding maar 2 dagen, de meeste keren heb ik al wel enkele dagen ervoor bruine tot roze afscheiding. Ik kan niet echt vinden of dit invloed kan hebben om zwanger te raken. Kan het kwaad dat je menstruatie maar 2 tot 3 dagen duurt? Ik hoop op antwoorden!
hallo ik heb na de zwangerschap van mijn zoontje ook een menstruatie van 2 dagen aan de dokter nagevraagd en hij vertelde dat het geen kwaad kon en ik ben 2 jaar na mijn zoontje nog een keer in verwachting geraakt helaas miskraam gehad en ben nu weer volop in afwachting op de volgende zwangerschap dus het kan zover ik zelf ervaren heb geen kwaad maar bij twijfel altijd contact opnemen met de huisarts
Meis kan geen kwaad hoor , de laatste tijd heb ik ook maar twee dagen vol rood en de rest bruin of niks [ ronde hier voor had ik dat]. geen zorgen komt veel meer voor . Rood is ongi .
Ik heb het ook, maar twee dagen, maak me toch wat zorgen, maar ja ik lees dat het wel mogelijk is en je er geen zorgen over hoeft te maken......