Je hoort mensen vaak zeggen; "de politie doet niets" "de politie moet boeven vangen ipv boetes schrijven" "de politie moet eens actie ondernemen!" Ok, dus nu gaat Politie Amsterdam-Amstelland bij overvalleren van winkels of personen politiehelikopters inzetten om zo te overvallers sneller te pakken. Goede zaak, zou je zeggen, alleen nu, is het toch ****** ongelofelijk, nu zeggen mensen; "lekker dat geluidsoverlast in je wijk" "lekker de hele tijd helikopters boven de stad" "je kan elkaar niet eens meer verstaan door de helikopters" "mn nachtrust wordt verstoort door de politie" Dit is toch echt fucking on-ge-lofelijk he, het is ook echt NOOIT goed, altijd valt er wel iets te zeiken. Echt, sjonge jonge jonge jonge jonge zeg. Kunnen mensen dan ook echt alleen maar zeiken, kankeren en klagen over de politie? Echt hoor, niets is goed tegenwoordig, alles is fout, mensen kunnen niets meer goed doen, en als ze dan iets goed bedoelen, wordt er gelijk van alles achter gezocht. Gatverdamme
Helemaal met je eens! Mensen moeten altijd iets hebben om over te zeuren over de politie. Ik zou zeggen, als je zoveel te klagen hebt, wordt dan zelf politieman en kijken of je het allemaal beter kan. Lijkt mij niet!
Ben het ook helemaal met je eens. Die mensen proberen ook alleen maar zo goed mogelijk hun werk te doen.
Ben het ook eens met jou. Het is ook nooit goed bij sommige mensen. Laat ze zelf eens met een goede oplossing komen.
Daar zijn we 'nederlanders' voor blijkbaar. Als het winter is is het te koud en als het zomer is is het weer te warm. 'We' hebben altijd wat te klagen. Beetje jammer inderdaad. Maareh, beetje jammer van het 'kankeren'!
dat is gewoon een normaal woord hoor... ander woord voor zeuren en zeiken, staat gewoon in het woordenboek en heeft niets te maken met de ziekte
maar veel mensen waaronder ikzelf vinden dat toch een vervelend woord ik zou er toch voorzichtig mee zijn hoor. zou het zelf nooit gebruiken