Ik denk niet dat hij in die geestelijke toestand waarin hij zat, nog enig liefde naar zn kinderen toe, kende. Hij was helemaal total loss in zn hoofd. Want als hij nog wat voelde, zou hij het inderdaad doen zoals jij net hierboven zegt. Dan zou hij willen dat ze met zn drietjes de wereld zouden verlaten. Maar nee deze zieke man, was zo ver heen dat het net leek alsof hij niet besefte dat het zn eigen kinderen waren. Hij was enkel bezig met een plan, een doordachte zieke plan. Heeft een moord en zelfmoord helemaal uitgestippeld, wie weet hoe lang al, misschien al maanden bezig geweest met plannen.. En waarom? God knows...
Dat zal dan inderdaad wel.......maar toch: het verhaal klopt van geen kanten en ze komen geen streep verder.... Ik hoop echt dat de hele zaak snel opgelost word.
weet iemand wat de politie doet met de tips van paragnosten? paragnosten kunnen weinig zonder een echte foto maar geeft de politie een foto als een paragnost daar om vraagt? tuurlijk kun je foto uitprinten maar een goede paragnost heeft echt een recente foto nodig. is er verder nog gezocht boven geulle?
nou ik neem aan niks concreets, maar goed ik geloof daar niet in, dus zou dat verspilling van energie vinden.
Ik heb niks gehoord of gelezen dat de politie dit heeft gedaan. Misschien zouden ze dat wel moeten doen ja, mochten ze het nog niet gedaan hebben. Baat het niet, schaad het niet. Sommige mensen geloven niet in paragnosten, en nou moet ik eerlijk bekennen dat ik ook niet in Jan en Alleman geloof hoor, maar er zijn een aantal paragnosten waar ik wel degelijk in geloof, omdat ik het zelf mee gemaakt hebt, zo''n paragnost. En alles wat hij zei, van A naar Z klopte. En het waren dingen van mij wat hij echt never kon weten. Maar waar het over ging, of waarvoor het was, daar laat ik me niet over uit
Nog veel onduidelijkheid over waarneming vader broertjes | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik ook niet. Ik denk zelfs dat dat wel eens heel goed kan zijn voor het onderzoek.... En dan wel nu, en niet over 5 jaar of zo.
Via fb bijvoorbeeld. Ik heb begrepen dat haar pagina open is en dat ze schrijft en leest op de fb-pagina die hier zojuist is gelinkt.
Adi echt, je wil niet weten hoeveel paragnosten zich melden bij families die met een vermissing te maken hebben. Nog nooit 1 opgelost! enkel steeds maar weer valse hoop bij familie. Daar ga je aan kapot als je daar in mee blijft gaan. Heb er dan ook geen goed woord voor over.
Ik zeg niet dat ik er in geloof (niet dus), maar als iemand zegt dat ie niet kan helpen omdat ie geen echte foto heeft, lijkt me vrij voor de hand liggend hoe je dat 'obstakel' kunt overbruggen.
nog nooit 1 opgelost? waar kan ik die resultaten bekijken? ik snap je wel hoor maar als familie pak je toch alles aan? en kapot ben je toch al nadat je je zoontjes al 10 dgn niet meer hebt gezien.
stel ze vragen nu hulp v/d paragnosten en er zijn er 100 en 75 geven een duidelijke richting/vindplaats dan is er toch wel een reden om daar te zoeken?