2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ninien nee je hebt gelijk hoor , ik vond de eerste berichtje op fb ook raar, ze schreef dat de kids trots zullen zijn als ze dit zien, dat vond ik ook een raar berichtje

2. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik denk dat FB dan ook wel een goede manier is om toch nog een beetje connected te blijven met de buitenwereld. Ze kan ook wel de hele dag in een hoekje zitten huilen maar daar helpt ze zichzelf niet mee.

Aan haar posts zie ik verder niet veel raars meer. In het begin dacht ik dat ook wel, maar ja.. je weet niet wat er in haar hoofd omgaat op dit moment.

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Met wat anders bezig zijn? Wat dan? Ze kan niks! Ze kan niet mee zoeken. Alleen zitten en wachten. Dan zou ik ook afleiding zoeken. En ik denk dat geen een moeder in verleden tijd zou schrijven. Dan geloof je niet meer dat ze nog leven. En dat zou ondraaglijk zijn. Ik zie niks raars.

4. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Inderdaad je laatste zin.

Je weet absoluut niet hoe jij zou reageren in zo'n situatie, je zou het je niet eens kunnen bedenken. Ik vind het zo irritant als mensen bepaalde reacties verwachten van mensen als er iets schokkends gebeurt of bij een verlies. Toen mijn moeder overleden was toen huilde mijn tante de hele dag op een gegeven moment kreeg ze antidepressivum want ze kon niet ophouden met huilen, mijn opa ging mijn oma afsnauwen, mijn oma bleef thuis verdrietig zijn, ik stopte me kop in het zand huilde praktisch nooit, mijn zusje werd een vervelend aandachttrekkend kind enz enz. Nou is dit al een hele andere situatie, waar ik mij gelukkig niks bij voor kan stellen. Maar hoe moet je in godsnaam reageren? Waarschijnlijk is de hoop dat ze nog leven haar enige houvast op dit moment en word ze helemaal gek als ze erkent dat ze misschien nooit meer terug komen. En daarbij is het nog niet eens een paar weken geleden en is het nog hartstikke vers.

Sorry voor mijn hele verhaal, kon het even niet laten.

5. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Moeder heeft nog hoop dat iemand ze misschien heeft opgevangen? Maar van dat fb snap ik ook niks. Gister nog met iemand over gehad, wij zouden fb afsluiten, maar begrijp dat tijden veranderen. Hiermee hou je het nieuws warm. Moderne tijd. Vandaag op pagina 10 van AD klein stukje dat auto in leersum niet de auto van vader was. Pagina 10....na amper een week.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nou kan aan mij liggen... maar ik zie er helemaal niks raars in... heb het twintig keer gelezen maar ik merk niks vreemds op...

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik zie er ook niks raars in hoor..

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oh het gaat er om dat ze überhaupt op fb zit?!

Nou vind ik ook niet vreemd... zeker niet omdat er hele pagina;s zijn waar mensen hun tips wbt zoeken bijv opzetten...

Zou ik denk ik ook in de gaten willen houden, misschien komt er dan iets langs waarvan je als moeder denkt OHJA! daar kunnen ze zoeken!

9. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

Ik vind de berichtplaatsing niet raar van moeder. Maar snap je context wel een beetje. Ik had dat bijv ook met een moeder hier waarvan het kindje zeer kritiek was en is overleden recent. Die plaatste ook nog allerlei berichten op het forum ,waar ik toch echt niet aan zou moeten denken als mijn kind kritiek ligt.

Maar de keerzijde daarvan is dat mensen dat ook uit onrust doen en ik denk dat de moeder van Julian en ruben hiermee ook hoopt dat het goed onder de aandacht blijft, want eerlijk is eerlijk na een tijd zal het verzwakken......

10. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Ze schrijft in tegenwoordige tijd omdat ze misschien niet wil weten/eraan denken dat haar jongens misschien dood zijn.
    Als ze het in verleden tijd neerzet is het ook raar misschien denken mensen dan dat zij erachter zit, maar in VT iets neerzetten is ook net zoiets als haar hoop verliezen denk ik.
    Ze blijft positief, denk dat dat ook 't beste is gezien haar situatie.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier even op inhaken want ik weet wie je bedoeld.

Als je zelf niet in zo'n situatie zit kun je allemaal roepen ik doe dit niet of dat niet of juist dit wel en dat wel.

Punt 1 wees blij dat je niet in zo'n situatie zit.
    En punt 2 juist omdat je niet in zo'n situatie zit weet je helemaal niet wat je doet en hoe je er mee om gaat.

12. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

Wat is daar raar aan dan? Die moeder put gewoon alle hoop uit dat ze nog in leven zijn en wil duidelijk niet over hun praten alsof ze al dood zijn. Stukje zelfbescherming denk ik ;)

13. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Trouwens misschien is het wel haar zus die dat via haar gepost heeft samen met haar, daar is continu iemand thuis bij haar lijkt me.
    En met andere dingen bezig zijn dan met berichten plaatsen, zoveel post ze toch niet,
    Wat had jij dan gedaan?

Als jij al 10 dagen in onzekerheid zit of je kids nog wel leven en of je ze ooit uberhaupt nog zal vasthouden naar bed brengen, eten geven etc etc etc

Dan maakt die 2 minuten een berichtje posten geen drol uit, sorry hoor je zal maar in haar situatie zitten ;)

14. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ik vind het totaal niet raar dat ze op facebook zit, en al helemaal niet dat ze spreekt alsof ze nog leven.

die moeder heeft nog ontzettend veel hoop! Het zou vreemder zijn als ze in de verleden tijd sprak, die kinderen zijn toch nog helemaal niet dood gevonden?! Groot gelijk dus!

en wat betreft facebokk! Het is Super dat ze er zo bij betrokken is! Kijk eens hoeveel duizenden mensen er avond na avond zoeken naar de jongens! Super juist dat ze die op de hoogte wil houden van eventuele nieuwe ontwikkelingen, of ja haar gevoelens..!

komop zeg. Daar is niets raars aan!

15. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    #2095 Appeltjes, 17 mei 2013
    Laatst bewerkt: 17 mei 2013

Heb je mijn laatste stukje ook gelezen dat iedereen weer anders reageert in dat soort situaties? ( daarmee bedoel ik de " keerzijde en dingen uit onrust doen " )

Wat betreft je 2e punt weet ik er alles van hoor, onze dochter heeft 1 maand op de nicu gelegen zwaar kritiek en is door een wonder voor de dood weggehaald. Dus let goed op wat je uitspreekt, of iemand er wel of geen ervaring mee heeft in dit soort situaties ;)
    Juist door onze ervaring kon ik ook zeggen dat ik dat niet begreep ,maar ermee eindigde dat iedereen weer anders reageert in bepaalde situaties.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik snap het ook wel hoor dat het er zo raar uit ziet zoals de meesten zeggen vader heeft dit of dat gedaan gaat. Word er hier juist als je erover begint te praten op straat "och die moeder weet er veel meer vanaf" dus dat jou het ook opvalt is niet zo gek hoor.

Als mijn meisje vermist zou zijn en waarschijnlijk vermoord (wat ze denken) dan zou het laatste wat in mij op kwam een reactie op fb zijn. Of überhaupt al zoeken naar pagina's over mijn kinderen.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohh ik bedoelde ook niet specifiek jou daar mee sorry had ik er even bij moeten zetten:)

Maar meer op iedereen die zegt het niet te snappen.
    Niemand weet hoe die in zo'n situatie reageert.

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik wou een heel verhaal typen, maar eigenlijk verwoord jij al heel mooi wat ik wou zeggen ;)
    + 1 dus

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    En wat betreft het forum lid dat haar kindje heeft moeten op geven.
    Is niks raars aan dat ze dat met ons heeft gedeeld we hebben meegeleefd met het zwanger worden zwanger zijn, alle onzekere tijden.
    Ze heeft zoveel steun aan het forum gehad dat ze dat laatste beetje sprankje hoop ook wilde delen.

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik haak hier toch even op in. Wie ben jij om de moeder van die ventjes te beoordelen maar al helemaal om chantal hier bij te halen? Je hebt geen idee door wat een hel ze zijn gegaan en nog inzitten. Vind dit zwaar maar dan ook zwaar respectloos van je

Deel Deze Pagina