2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland

+1...

2. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    +1.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nou inderdaad, ik vind dit dus echt een hele lage streek om er ook nog een forumlid bij te halen die zich zo al slecht genoeg voelt.

4. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Kom op zeg ,doe jij eens even normaal????? Ik beoordeel die moeder helemaal niet, lees je wel goed??? Wbt chantal zeg ik toch ook dat ik het mij niet kan indenken ,maar wel snap dat iedereen anders reageert in onrust???
    Overigens wou ik haar er niet zo bij halen ,maar was het meer een reactie op ninien haar antwoord.

@babyhope, ik had het het niet over de updates van het kindjes ,maar de andere dingen.

Dames jullie lezen duidelijk mijn reactie niet helemaal goed!

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Dames ik vind het ronduit vervelend dat jullie mij duidelijk verkeerd begrijpen.

Zo heb ik het namelijk zeer zeker niet bedoeld. Ninien plaatste een reactie waarop ze zei dat ze het vreemd vond dat de moeder dit allemaal plaatste terwijl haar kinderen " vermoord" zijn.

Ik zei daarbij dat ik haar deel wel snapte en haalde idd chantal erbij ,hier doelde ik uiteraard niet op de berichtgeving over haar dochtertje ,maar over andere forumberichten. Tegelijk zette ik erbij dat iedereen anders reageert in onrust. Hiermee bedoelde ik aan te tonen dat iedereen weer anders reageert in heftige situaties.

Hopelijk begrijpen jullie mij nu beter!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113

Beetje jammer dit.

Ohja ik zat ook "gewoon" op Facebook hoor, elke dag.

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik snap zoiezo niet dat je juist dit forumlid als voorbeeld wilt noemen in dit topic om jou mening te geven
    ik vind het respectloos

8. Frummel

Frummel Niet meer actief

Wanneer iedereen het zo opvat is de kans groter dat jij jezelf dan niet goed verwoord. In slechte tijden zoekt met steun. Een kindje een maand op de nicu is met geen mogelijkheid te vergelijken met een kindje wat 22 maanden voor haar leven heeft gevochten. Dus bij deze, doe jij maar even normaal

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Maakt niet uit maar je betrekt er een forum lid bij op het pijnlijkste moment in haar leven.
    Het is gewoon totaal ongepast om dat er bij te halen in dit topic.

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

Nog steeds onbegrijpelijk en zwaar respectloos. Echt, je hebt nog niet het kleinste idee waar je het over hebt

11. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Inderdaad, vind het erg laag..

12. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Dames willen jullie misschien even stoppen nu? Ik heb het niet op deze manier bedoeld! Misschien dan wellicht verkeerd verwoord.

@frummel vergelijkingen hoeven ook niet gemaakt te worden toch?

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar als je haar er niet bij wilt halen.
    Waarom doe je het dan toch? Lijkt mij dat j dan dat stukje gewoon achterwegen had gelaten.

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dat deed je zelf.. jij was de persoon die zei dat je wist hoe het was omdat je een kindje een maand op de nicu hebt gehad. Ik gabhier verder niet op in want ik zit mezelf echt woedend te maken om je naïeve reacties. Ik hoop dat je het fatsoen kunt vinden om chantal je excuses aan te bieden en daar laat ik het bij

15. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    @frummel, dat heb ik zeer zeker al gedaan hoor!

nogmaals: ik reageerde op een bericht dat mensen niet snapten dat de moeder van de 2 jongens op internet zat. iK probeerde hierop een reactie te geven dat iedereen anders reageert. En haalde als voorbeeld chantal erbij ( overigens deed ik het nog zonder naam)
    Ik vond het in mijn ogen knap dat ze dat kon gewoon wel reageren op het forum op andere onderwerpen. Maar dit bedoelde ik niet negatief. Ik bedoelde alleen in het forum aan te tonen dat iedereen weer anders reageert dus ook de moeder van deze 2 jongens.

Ik had er in die zin absoluut geen kwaad mee bedoeld!

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dames, ontopic graag. Er zit niemand te wachten op een slotje op dit topic.

17. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ik las gisteren op Omroep Brabant dat er 2 kinder-lijken kistjes
    gestolen waren.
    Nu heeft dit er waarschijnlijk niets mee te maken maar kreeg er toch de kippenvellen van zeg.

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Nou ik denk dat Appeltjes haar punt wel duidelijk heeft gemaakt.. Het was misschien niet heel nadenkend van haar maar dat heeft ze wel duidelijk gemaakt nu..

En heel eerlijk... Ik snap niet dat jullie daar allemaal over vallen, maar het wel normaal vinden dat die moeder van die jongens helemaal uitgelicht wordt omdat ze iets op facebook zet..

Laat elkaar toch eens gewoon in zijn/haar waarde.. Niemand wil hier rottige dingen neerzetten of respectloos zijn naar iemand anders..

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Appeltjes wilden gewoon de situatie van eerder genoemd lid naar voren halen als vergelijking denk ik? Zovan; er zijn meerdere die dit kunnen, daar is niks raars aan. Heb ik dat zo goed Appeltjes?

20. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Precies, er wordt niks raars of lelijks gezegd in dit geval.

Deel Deze Pagina