Idd zo bedoelde ik het. Ik wou hiermee gewoon aantonen dat iedereen anders reageert in heftige en verdrietige situaties. Ik heb het op geen enkele wijze rot bedoeld ,maar wellicht verkeerd verwoord.
Ik wilde ook al typen dat we elkaar niet af hoeven vallen. Maar als iemand zijn gedachten hier neerzet, hoeft iemand anders die het daar niet mee eens is, niet meteen zijn gelijk proberen te halen. Kijk dat ik de berichten van moeder vreemd vind, dat hoeft niet te betekenen dat ze dat ook zijn. En natuurlijk kan ik in de verste verte niet bedenken door wat voor hel moeder gaat, maar dat kunnen we geen van allen. Dus ook niet de mensen die mij aanvallen dat ik niet weet idoor welke hel ze gaat, dat weet diegene net zo goed niet. Maar in dit topic roept iedereen van alles over alle betrokkenen en over de vader dat hij gestoord is en een walgelijk klootzak...niemand weet hoe hij zich heeft gevoeld. Dat wil niet zeggen dat ik het voor hem opneem. Maar hoe vreselijk moet iemand zich voelen om een einde aan je leven te maken.... Al dan niet met mee nemen van de kinderen. Dus wat ik schrijf geldt alleen voor mijn eigen gevoel.
On topic!! Klopt die kinder kistjes zijn hier in helmond gestolen met de hand gemaakt uit ghana mooie kistjes waren dat. Maar ook een motor hebben ze gestolen maar heeft niks met deze zaak te maken want is eergisteren gebeurt
nou inderdaad, als ze nou zo haar dagen een beetje kan doorkomen zonder compleet in te storten dan laat haar lekker... Ik zou helemaal gek worden maar weet van vorig jaar toen mijn moeder overleed (wat niet vergelijkbaar is met het verlies van je kindjes) dat ik als een zombie leefde en al sik nu teksten van mezelf terug zie dan denk ik hmmm dat ik dat geschreven heb toen... Ik hoop zo dat ze ze vinden, weet je zelfs als ze al overleden zijn dan is het "fijn" om ze te vinden zodat je weet waar je staat, hoe erg dat ook is, maar het niet weten, het zoeken, het hopen dat maakt je volgens mij langzaam krankzinnig...
Ja vreselijk maar dan heeft ze ze iig terug, dit is zo slopend zo afschuwelijk, de onzekerheid dat je ze ooit nog wel ziet/vind. Pffff
Ninien, weet je ik ben blij dat je het zegt Want wie weet als de moeder de vader via de kinderen niet kapot probeerde te maken en hem hun (dus ook zijn) kinderen gunde zou het misschien niet gebeurd zijn. Ik vind het vreselijk twee volwassenen die hun arme kinderen als een wapen hebben gebruikt.
Maar ook dat weet je niet....Ik heb het meegemaakt in de tijd nog voor het digitale tijdperk. De tijd dat alles nog via de telefoon ging en internet nog in de kinderschoenen stond. Ik kan je zeggen; de telefoon ging de hele dag! Wat is er makkelijker dan af en toe een berichtje op facebook of een forum plaatsen zodat je 'iedereen' op de hoogte kunt houden. Daarnaast is het ook een vorm van je hart luchten...heel even ontladen... Sorry ik ga nogal off topic, maar wilde het toch even melden... En nogmaals sorry...ik loop een beetje achter de feiten aan....dit topic was alweer een paar pagina's verder op het moment dat ik dit typte en aan het bijlezen was....
Dankzij Facebook zijn er juist zoveel vrijwilligers gaan zoeken. Die moeder zit de hele dag radeloos thuis. Natuurlijk schrijft ze daar dan wat. Maar goed.. Weer ontopic nu! Iemand nog nieuws gevonden?
Ik vind het jammer dat niet iedereen op zijn eigen manier met verdriet om mag gaan. Er gebeuren nare dingen die ik hoop nooit mee te maken en wie ben ik om te oordelen hoe je moet leven op het moment dat je kindje gaat overlijden of overleden is. De eens sluit zich op in der kamer en komt er nooit meer uit. De andere moeder probeerd te overleven, zoekt afleiding en houdt echt niet minder van der kind. Waarom mag een moeder niet leiden of haar verdriet verwerken op haar eigen manier. Geen manier is goed of slecht. Wordt je kindje beter of komt het terug als je in een kamer gaat zitten janke en nooit meer buiten komt?? Nee hoe hard ook de wereld gaat door ook zonder de kind(eren) . Sociaal media kan je juist op de been houden, even afleiden en laten weten dat de wereld niet ophoudt. Je verdriet is niet minder en de liefde ook niet voor je kind. Laten we deze moeders/vaders steunen en niet afkaffen omdat ze willen leven. Ik hoop dat deze jongens terug gevonden worden. Beter dood dan helemaal niet. MOeder verdient duidelijkheid en de jongens als ze overleden zijn een waardig afscheid
Als je in nood bent doe je dingen die je je van te voren nooit had in kunnen denken. Je kunt pas zeggen hoe je gaat reageren als je in de situatie zit. Dit weet je vooraf NOOIT. (mijn moeder is een keer een brandend gebouw ingelopen met gevaar voor eigen leven om de autosleutel te pakken, anders kon ze haar kids niet van school halen. Achteraf zegt ze ik was hartstikke gek dat doe je toch niet?!)
https://www.politie.nl/mijn-buurt/03-midden-nederland/veelgestelde-vragen.html Veelgestelde vragen over het onderzoek van de politie naar de broertjes
Eens! Ik vind, omdat er nog steeds niks bewezen is, dat je moet oppassen je over de vader uit te laten als een walgelijke man etc etc. Hij heeft sowieso zn kinderen als wapen gebruikt, en dat valt niet goed te praten. Maar of ie ze heeft vermoord?? Dat weet nog niemand. Misschien heeft iemand ze wel meegenomen. Nogmaals, ik denk nog steeds aan een afrekening in het criminele circuit, al ben ik de enige denk ik . Misschien zijn ze wel helemaal niet vermoord, of misschien wel niet door hem.
Ik snap wat je bedoeld. Ik heb hier op het forum gezeten toen ik in 2010 bevallen was van mijn overleden dochtertje* Als ik nu berichten terug lees, en mijn reactie op anderen onder de loep neem krab ik mezelf ook wel achter de oren. Ik begrijp wel dat moeder op nu fb zit, wil delen met de buitenwereld, van zich af wil praten/schrijven. Ik zat zelf ook 2 minuten nadat ik thuis was uit zkh te schrijven op zp. Of dat wijs was? Denk het niet. Maar misschien daarom wel vind ik de berichten van moeder apart. Niet omdat ik denk dat ze er iets mee te maken heeft, maar meer omdat ze kennelijk door niemand tegen zichzelf, en tegen anderen -ook oplichters die valse hoop geven- wordt beschermd. Ook vraag ik me af of het in het belang van het onderzoek niet wordt afgeraden. Tips en opmerkingen zouden naar de politie moeten en niet naar moeder, toch? Ik las vanmorgen hier ook iets over paragnosten die haar dan via fb maar zelf moesten mailen, het arme mens wordt toch helemaal gek van al die handreikingen die hoop geven en waarschijnlijk nergens toe leiden..
Pff bij elk nieuwsdingetje denk ik... ohnee het zal toch niet he! Nu weer een lichaam in de Waal gevonden... (nog niet veel over bekend) en dan toch flitsen die jongens door mn hoofd...
17.25 uur: Bij het Henschotermeer worden ook vrijwillige duikers ingezet tijdens de zoekactie vanavond. Mensen die een gedegen duikopleiding en eigen apparatuur hebben, kunnen zich nog aanmelden.
Bah verschrikkelijk dat alle mensen die die jongetjes lief hebben nog steeds in het ongewisse blijven. Ik duim voor het scenario dat ze ergens levend zijn onderbracht, maar ik vrees het ergste!!