Waarschijnlijk zijn ze de kledingkasten bij langs gegaan om te kijken wat er nu precies allemaal weg is en blijkt het toch niet zeker te zijn dat de jongen dat t-shirt droeg omdat er waarschijnlijk nog een shirt weg is die hij aan zou kunnen hebben?
Wat me dan te binnen schiet. Waar zijn de tassen van de kindjes? Ze zullen wel een weekendtas oid mee hebben gehad toch? Lag dat nog in de auto? Of bij hun vader thuis?
nieuwe info kwam?bullshit vrees het ergste nu..lkker vaag weer van de politie..kindje kan het later toch hebben aangetrokken..tijdens een plaspauze ofzo
Maar als je een weekend weg gaat neem je toch niet alleen 1 shirt mee voor beide kinderen?! Aangezien ze niets hebben gevonden moet er toch meer missen?!
Ik neem aan dat je als moeder zijnde weet wat je je kind die dag hebt aangetrokken. En als de weekendtas gewoon nog in de auto lag (? Weet ik niet zeker) dan wisten ze van het begin af aan toch al zeker wat het jongetje droeg?
snap ook niet dat ze daar NU pas mee komen dat vader een boxershort mist... wie weet heeft iemand vorige week wel een rode boxer ergens zien liggen op een openbare plek ofzo en info wat de kids allemaal mee hebben genomen voor de vakantie en WAT er nu precies mist, hadden ze vorige week toch ook wel kunnen doorgeven zodat men weet waar naar ze moeten zoeken?
idd.. maar denk dat er straks misschien een bericht komt dat het weer een miscommunicatie was en er toch de overige spullen zijn gevonden in de auto en ze weten dat alleen dat shirt mist ofzo snap echt niet hoe die vader alles kan laten verdwijnen... complete weekendtassen van zichzelf en de kinderen, de kinderen zelf... nee, ik denk dat er in de kofferbak van de auto echt wel spullen gelegen zullen hebben van de kids zoals weekendtassen ofzo
Volgens mij zijn die tassen niet gevonden en ook spoorloos? Kan me niet herinneren daar iets over gehoord te hebben namelijk. Kan best zijn dat moeder hem kleding heeft aangedaan 's ochtends en vriendin van vader bijv. zegt dat hij later op de dag iets anders aanhad ofzo. Pfff lastig allemaal zeg! Het wordt echt steeds ingewikkelder en verwarrender. Edit: Dan zouden ze de hele inhoud van de tassen met kleding en spulletjes naar buiten moeten brengen, dat kan ook overal zijn ...
Ja dan zou het kunnen! En als er ook daar niets van gevonden is dan is Hans Kazan vast jaloers op die man!
Ik moet ergens wel lachen om ons allemaal.. Wij zijn met zn allen vragen hier aan het neerzetten en hopen dat de ander het weet.. Terwijl iedereen alleen maar aan het speculeren is wat het allemaal kan zijn.
Ja, raar dat ze de hele inhoud niet bekendmaken of uberhaupt om WAT voor tassen en spulletjes het gaat... hoe zien de tassen eruit, zaten er bijv. knuffeltjes in, toilettasje enz. Gek hoor! Kan toch allemaal een aanwijzing zijn.
Pffff ik heb er gewoon weer helemaal buikpijn van! Zouden ze dan gevonden zijn....ergens hoop ik dan maar van wel en is de onzekerheid weg voor die mama....
Zeg dat wel zeg! Hoezo verteld de politie niet waarom ze nu daadwerkelijk naar dat shirt zoeken. Of de kinderen zijn gevonden waarbij 1 shirt mist. Of... Ja wat anders? Als alles in de weekendtassen zat wat je erin gedaan hebt en alleen dat shirt mist kan hij die toch nog steeds aanhebben? Welk ander scenario is er? Als de tassen en de kinderen er niet zijn hoe kunnen ze dan weten dat hij mist. Ik krijg het vreselijke gevoel dat de kinderen gevonden zijn...
Toch vind ik het raar van dat shirt....hoezo is dat kwijt? Zouden ze de rest gewoon hebben? Of zouden ze hebben gezien op die beelden dat hij het toen niet aan had? En bij weggaan bij mama had ie dat wel aan...