2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    LOL. Ja, idd we maken elkaar ook een beetje gek met al onze theorieen :p
    Het is zo frustrerend dat er vanalles gebeurd kan zijn... niemand kan het begrijpen, iedereen houdt stiekem een beetje hoop. Er moet echt duidelijkheid komen... :(

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Julian (7) droeg het T-shirt toen zijn vader hem vorige week maandag ophaalde bij zijn moeder in Zeist. Maar mogelijk had hij dat shirt niet meer aan toen hij maandagavond het huis van zijn vader in Vleuten verliet.

Serieus, wat staat hier nu?

En beetje laat he, dat we nu met zijn allen moeten gaan uitkijken naar een rode boxershort, na 10,5 dag!!!!!!!!!:$

3. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Dan komen ze daar wel heel laat mee, dat hij toch niet dat camouflage shirt aan had.. Na meer dan een week van vermissing.

4. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Als de weekendtassen niet gevonden zijn in de auto, heb ik hoop dat de jongens hun tassen bij zich hebben er nog levend ergens zijn. (verstopt of meegenomen?!)

En als ik denk aan het deel vd sleepkabel die weg is, vrees ik het ergste. Dat de jongens daar aan hebben gehangen om ze in het water te laten. (dood)...

Ik weet niet meer wat ik moet denken. Ene moment zoveel hoop, andere moment vrees ik het ergste.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Groot deel van de kleding van de kindjes is bij de vader thuis gevonden zeggen ze net in "gemist".

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Vreemd allemaal....

En las ergens een paar pagina's terug dat we niet over deze man mochten oordelen, nou sorry hoor. Hij heeft een brief geschreven waarin hij typte dat hij zich van kant ging maken, op dezelfde tijdstip dat zn kinderen daar bij hem thuis waren en hij net van te voren de moeder had gezegd met ze op vakantie te gaan. Dan had hij toch ook wat over de kinderen kunnen zeggen!! Dus ja, ik vind het in en in slecht van hem.

7. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Je zou haast hopen dat ze in een anderstalig land zijn gevonden. Dat ze daar twijfelen of het de kinderen zijn en dat de kledingbeschrijving niet klopt....... en omdat ze de taal niet kennen ze ,de jongen ook niet begrijpen.

maar ik denk dat het hopen is tegen beter weten in.

8. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Tros vermist was net de politie woordvoeder de vriendin in vleuten twijfelt of Julian dat shirt aan had..ook zijn er geen tassen mee genomen op de " korte vakantie "

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

vind het zoooo tegenstrijdig

'' er is GEEN kleding gevonden, hij had GEEN camouflageshirt aan bij vertrek, maar er MIST een camouflageshirt''

hoe weet je dat dat shirt mist als je GEEN kleding hebt gevonden :( :(

raar voorbeeld, maar ik kan toch ook niet zeggen dat het huis van mijn ouders een tv mist terwijl ik dat huis al 1,5 week niet heb gezien :(

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Gemist? Waar zie je dat?

11. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Welk shirt had hij dan wel aan? Als die weekendtassen vermist zijn zouden ze dat toch ook wel zeggen. Dus ik ga ervan uit dat die er nog wel is. Weten ze dan niet welk shirt hij mogelijk nu wel droeg, wat mist uit de tas!? Politie draait nu om de zaken heen.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb het gevoel ook dat ze gevonden zijn.
    Vanwegen de media drukte Kunnen ze niet het risico lopen dat moeder het via de media moet vernemen en bestookt wordt met mail en meedeleven terwijl ze het nog niet heeft gehoord. Ook denk ik dat zij een soort van toestemming moet geven om het bericht vrij te mogen geven. Als ze gevonden zijn moeten wij de moeder alle rust geven om dit verdriet te verwerken in alle rust

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

nou inderdaad

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hij kan die brief ook getypt hebben met een pistool tegen zn kop.

15. Honeybeeb

Ze hadden geen tassen bij zich... Wat wil dat nu zeggen na 10 dagen? Snap er niets meer van.

16. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Het enige dat zou kunnen is dat de tassen er dus wel zijn, en dat dat shirt mist en een ander shirt wat hij bij vertrek aanhad!

Anders zie ik toch als enige mogwlijkheid dat ze gevonden zijn! Of dat alleen het jongste broertje gevonden is zonder shirt en ze nog op zoek zijn naar de oudste....

17. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Oh tros vermist, had ik nog niet gezien dat dat erop was.

18. Honeybeeb

Nou weet ik niet hoor. Hij was in zn eigen huis met zn huidige vriendin die er ook was, las ik ergens. Dus dat idee lijkt me sterk.

19. lea

lea Fanatiek lid

20. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Bij Tros vermist was net de politie woordvoeder de vriendin in vleuten twijfelt of Julian dat shirt aan had..ook zijn er geen tassen mee genomen op de " korte vakantie "

Ik denk dat hij het water in geweest is en zijn boxer uit gedaan heeft..

Deel Deze Pagina