2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk niet dat ze nu gevonden zijn, of één van hen, maar het wordt wel heel gek nu allemaal. Allerlei feiten worden teruggedraaid.
    Ik ga bijna hopen dat ze wel gevonden zijn want die onzekerheid is gekmakend.

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik weet het helaas ook niet.
    Maar het lijkt mij ook sterk dat hij zn afscheidsbrief in bijzijn van zn vriendin typt.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Het kan zijn dat na betere analyse van de beelden te zien is dat de jongen een ander shirt droeg en het carmouflage shirt dus vermist is

4. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Zou hij dan een extra paar sokken hebben meegenomen. Want als hij het water in moest, dan zou hij die ook uit moeten doen. Of ze komen straks weer met het verhaal dat hij ook geen sokken aan had...

5. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Zou ze dan echt niets gemerkt hebben aan haar vriend? Kan me echt niet voorstellen dat alles verliep zoals gewoonlijk..

6. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    maar waarom doet de politie er zo vaag over als dat na een analyse naar buiten is gekomen.

Dan kunnen ze dat toch ook gewoon zeggen? Ze maken het erg vaag zo.

7. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Waarom geven ze dan niet meteen een nieuw mogelijk signalement?

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoezo dat?

Vriendin kan bijv aan het koken zijn en hij op de laptop op de bank ff de brief in elkaar flanst, mijn man leest ook niet mee op de of wat ik allemaal typ

9. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Maakt het iemand nog uit om in natte kleding in de auto te zitten na de daad? Als je je leven wilt beindigen denk ik niet dat het je nog uitmaakt om even koud te worden in de auto.
    En als hij uit het water kwam zonder kleren en daarna z'n kleren weer aangedaan heeft, zitten daar toch ook sporen van het water op?
    Er zit geen enkele logica in deze zaak!

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Dat bericht las ik echt, volgens mij was het tijdstip toen hij de brief schreef, op het moment dat ook zn vriendin er was en ook de kinderen.

Ga even zoeken naar dit stuk, mocht ik het vinden dan plaats ik het wel.

11. lioness74

Nee dat kan ik me ook niet voorstellen....
    Maar deze zaak stinkt aan alle kanten....er moet gewoon iemand zijn die meer weet, maar zn klep houd.

12. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Mochten ze nog leven denk ik niet dat hij dat shirt nog aanheeft!

Maar vind wel dat ze eerder hadden mogen laten weten dat de tassen gewoon nog bij hem thuis waren!

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    22.00 uur: Het TROS-programma Vermist besteedt aandacht aan de broertjes en de vader. Leden van een team met speurhonden geven aan dat de burgerzoektochten de speurhonden soms in de weg zitten, omdat de dieren afgeleid raken. Politiewoordvoerder Bernhard Jens vertelt over de kledingstukken en voegt daaraan toe: "Het lijkt steeds meer op een goed geplande actie van de man."

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hij gaat op korte vakantue met kids maar zonde tassen?? en die vriendin die merkte dt niet meteen op?HEEL VREEMD

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd.. Waarom jezelf helemaal uitkleden, in het water springen, jezelf weer aankleden ZONDER boxer en weer verder rijden en zelfmoord plegen..

En raar dat ze helemaal geen weekendtassen mee hebben genomen op de "vakantie". Slapen ze dan in hun kleding? En geen tandenborstels ofzo mee?

16. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Misschien heeft de vader wel nieuwe kleding gekocht van het geld ;)

17. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk de vriendin... die weet wel heel precies wat voor boxer de man aanhad enzo... en komt na 10,5 dag ineens met de info dat 1 van de broertjes een ander shirt aanhad!

18. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zo laat op de avond?!

19. lioness74

Omdat ik denk dat je zo'n brief schrijft, zonder de mogelijkheid te hebben dat iemand je komt storen, of per ongeluk iets leest.
    Zo'n brief schrijf je alleen denk ik...

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik kijk nu ook tros maar zie niks over de broertjes ??

Deel Deze Pagina