chantal,de ruzies tussen mensen en minder doordachte uitspraken mogen jou nu niet bereiken.jij verdient alle rust en respect die je kan hebben nu. dikke knuffel!
Daarom meid! Hier in het dorp binnen 6 dagen een jongen van 13 verongelukt en een meisje van 16 een hartstilstant. Zaten allebei op dezelfde school als mn dochter. Ik hoop van harte dat deze jongens nog wel leven!!!
Huh ??? Als ik iets typ via Kladblok of zo, en ik sla het op, sluit vervolgens de pc af, en open het geschreven bericht op Kladblok later weer, dan staat er bij mij toch echt geen tijdstip
als jij in documenten met je muis boven het document gaat staan met de muis, en dn recherkkik gegevens document ,zie je data en tijd
Ja klopt, je hebt gelijk. Heb het net even geprobeerd, dus het klopt wat je zegt. Ik dacht altijd dat er dan geen tijd en data bij stond
Ze zagen het aan het tijdstip, ze kunnen zien hoe laat hij die had geschreven.. Hoe ze dat doen weet ik niet, maar het kan. En ik kan het bericht nu niet snel vinden over het feit dat hij de brief thuis schreef nadat hij de kinderen had opgehaald.. Er is ook zóveel nieuws nu. Dus ik laat het voor nu (ben erg moe) voor wat het is en ik kom er later op terug mocht ik het bericht terug vinden...
22.00 uur: Het TROS-programma Vermist besteedt aandacht aan de broertjes en de vader. Leden van een team met speurhonden geven aan dat de burgerzoektochten de speurhonden soms in de weg zitten, omdat de dieren afgeleid raken. Politiewoordvoerder Bernhard Jens vertelt over de kledingstukken en voegt daaraan toe: "Het lijkt steeds meer op een goed geplande actie van de man
Dit vind ik ook zoiets, deze man lijkt nog beter dan hans klok en hans kazan samen... er MOET toch iets gekocht zijn, spullen gevonden zijn, etc etc
Ja idd, dat vraag ik me ook af. Om 22.45 was er een gsm-signaal en daarna is er om 01.42 een waarneming van zijn voertuig op de Rijnbrug. Daar doe je geen 3 uur over. Wie zegt dat die voertuiganalyse klopt? Misschien is hij toch de grens over gegaan. Hebben ze daar al de beelden van gecheckt? Op de grote wegen wordt volgens mij wel een kenteken geregistreerd. Nouja, mijn gevoel zegt dat ze meer in Limburg moeten zoeken.
ik denk steeds meer aan een verbrandingsoven.. als je daar je kinderen in gooit en alle kledingstukken kan nooooooit iemand het meer vinden.. op verschillende fabrieken staan dit soort ovens.. ik ken er hier in mijn woonplaats al 2 waar je zelfs 's nachts naar binnen kan... vooral als de portier ligt te slapen en je bijv gewoon langs de boom rijd en zegt dat je vader iets is vergeten en je het even komt brengen, of gewoon een keer seint met een handgebaar en je verder mag rijden