2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Net hvn gezien en nu snap ik het denk ik mbt de tshirt en boxershort.

Als deze kledingstukken ergens zijn gevonden gaan ze daar gelijk zoeken natuurlijk. Grotere kans dat de jongetjes daar dan ook zijn.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

misschien toch nare dingen met de kinderen vantevoren gedaan.. die gekke heb je erbij..vooral als je al zo gek bent je kinderen om te brengen ben je daar ook toe in staat.. rare gedachte, maar er zijn ook zat zaken bekend van vaders die hun kinderen eerst misbruikte of erger.. of hun eigen kinderen zwanger maken :x

3. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Of de kinderen omgekleed en daarna 'overgedragen' aan iemand anders die tevens geld heeft gekregen. Dit kan natuurlijk meer zijn dan het geld wat hij gepind heeft die dag...
    Bewijsmateriaal in de vorm van kleding in een verzwaarde zak in het water gedumpt.
    ???????

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dit. Wie weet hoeveel zwart ie wel niet had....

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik vind het bedrag wat hij gepind heeft wel raar trouwens. Waarom 170? Dat is toch niet echt logisch, waarom geen 150 of 200?

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Dat doe ik ook wel eens hoor

7. SeaShell

met z'n bedrijfje scheen het heel slecht te gaan financieel las ik ergens.. dus dat zal denk ik ook wel meevallen..

ik denk echt niet dat vader iemand ingehuurd heeft.. zouden daar ook wel telefoon records of email verkeer of dingen terug te vinden zijn op de pc over deze persoon.. denk dat vader echt zo'n type was van '' als ik ze niet heb dan niemand niet''

zijn ex had de achternamen van de jongens al laten veranderen naar haar achternamen, en scheen nogal wat rechtszaken gehad te hebben tegen de vader, en zelfs jeugdzorg was erbij betrokken.. echt zo'n doorgedraaide gek gok ik zo die echt denkt ik niks, dan jij ook niet..

8. SeaShell

of hij had er nog maar 170 opstaan en pinde het maximale wat hij kon

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ja maar met een reden lijkt mij dan toch? Omdat je weet hoeveel je uit gaat geven en bijvoorbeeld 150 niet genoeg is.
    Als je "zomaar" geld gaat pinnen lijkt het mij voor de hand liggender dat je gewoon een van de keuzes kiest en niet speciaal het bedrag van 170-.

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ikook vanochtend nog 220 gepind moet iemnd nog wat terug betalen :p dat weer wel

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

12. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Ik denk ergens nog steeds dat Julian en Ruben in het buitenland zijn. Waarom zou de vader anders helemaal naar Limburg gereden zijn en weer terug? En zou je echt je kinderen zo goed verstoppen nadat je ze omgebracht hebt en daarna toch ook jezelf van het leven beroofd? Waarom dan die moeite nog doen?

Zucht.... Ik weet het ook niet; maar vind het raar dat hij naar Limburg gereden is en toen weer terug om daarna zelfmoord te plegen. Waarom rij je daar dan heen??

13. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik denk ook niet dat hij iemand ingehuurd had hoor.
    Denk eerder dat hij afgeperst is.

Enne, je kan er ook zaakjes bij doen ;).
    Misschien hij hij ook wel een pre-paid telefoontje erbij, voor de dingen die het daglicht niet konden verdragen, en heeft hij die ook weggegooid of zo.

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja en hij is ook nog bij de kringloop geweest op maandag had ik gelezen, men zegt wat heeft ie er gekocht?? maar misschien heeft hij wel iets verkocht om geld te krijgen.....

15. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Is dat een feit of een speculatie? Hoelang waren ze al uit elkaar dan? Want dat kan z'n ex echt niet 'zomaar even' doen hoor..

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Het is wel een feit dat de kinderen haar achternaam hebben.

17. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Mijn zoon draagt ook mijn achternaam maar niet omdat papa slecht is of hem iets aan zal doen

18. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Maar als hij in het water zou zijn geweest moet de politie (of het NFI) hiervan toch sporen op zijn lichaam en/of auto hebben gevonden?
    Zo moeilijk zal het toch niet zijn om dat uit te sluiten of te bevestigen?

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ze kunnen toch ook altijd haar achternaam gehad hebben? Of staat het vast dat dat niet zo was?

20. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Dan zullen ze die wellicht altijd al gehad hebben?

Deel Deze Pagina