Bij Beek zit ook de luchthaven he... zou daar niet iets mee kunnen zijn? Dat ie ze op een vliegtuig ergens naartoe heeft gezet. Al kan dat natuurlijk nooit ongemerkt zeg maar. Nu speculeer ik zelf ook mee dus... Echt vreselijk dit. Die jongens moeten toch ergens zijn?!
Mocht de vader de jongens hebben gedood, dan is het wel ontzettend cru om ze dan verstopt te hebben. Hoe iemand zoiets kan doen? Die arme moeder en andere familie... alsof alleen de kindjes missen al niet verschrikkelijk is. Nu ook nog dat gezoek en die onzekerheid Daar zijn geen woorden voor...
Al heeft hij ze niets aangedaan, hij heeft ze dus nog steeds wat aangedaan. Wat denk je dat dit met die jongens doet als ze wel nog in leven zijn? Ik vrees het ergste, maar ik vind die vader sowieso fout. Kinderen betrek je hier niet in, hoe wanhopig je ook bent. De moeder schreef trouwens op haar fb dat ze hier altijd bang voor is geweest. Zielig hoor.
Het komt hier nu zeer dichtbij. Ik hoor plaatsen voorbij komen waar wij maar 2 km vanaf wonen. Verschrikkelijk.!
Voor mij is het ook allemaal zeer dichtbij... Qua locaties en daarnaast ken ik mensen die deze man kenden.
Ja, maar dat kan ik me niet voorstellen, zo op een vliegtuig zetten kan niet zomaar. De politie is daar in elk geval niet aan het zoeken, ben er net langsgereden. Vreselijk, afschuwelijk, eigenlijk geen woorden voor, arme, arme moeder!
Vind het sowieso laf van vader om zelfmoord te plegen terwijl je je kids net op hebt gehaald om op korte vakantie te gaan, dat is gewoon doelbewust. Had dan de kids bij mama thuis gelaten maar nee, het zal hem vast om de kids te doen zijn geweest. Dat hij zelfmoord wou plegen wist hij waarschijnlijk ook al toen hij de kinderen ophaalde en had ze dan maar thuis moeten laten. Maar waarschijnlijk heeft hij dus de kinderen om willen brengen of iets anders.. Anders haal je je kids niet op als je zo merkwaardig in de knoop zit en zelfmoord wil plegen, tenminste niet als je om je kinderen geeft
en ze zijn weer gestopt met zoeken.. zo erg dit. ik heb er geen woorden voor. ik vrees het ergste al wil ik dat niet
Ik moet er al de hele dag aan denken. Elke keer als ik even op mijn laptop zit kijk ik snel of er al nieuws is. Echt zo vreselijk dat er nog niets bekend is en ze nog niet zijn gevonden! En wat een vreemd verhaal. Ik snap er niks van. Ik hoop dat ooit het hele verhaal voor moeder bekend wordt (en natuurlijk ook dat ze haar zoontjes weer in de armen kan sluiten!), maar er lijkt geen touw aan vast te knopen. Zoontjes op halen voor vakantie, naar Limburg rijden, pinnen, tanken, weer helemaal terug. ergens tussendoor zijn de ventjes 'zoek geraakt' en dan zichzelf van het leven beroven. echt hoop op een goede afloop is bij mij erg klein geworden, ik hoop nu nog vooral dat er op zijn minst duidelijkheid komt.
Ze moeten nagaan of hij vrienden/familie in het buitenland heeft, misschien heeft hij ze daar gebracht/overgedragen. Of misschien hebben de jongens hun vader zien hangen (brrr, staat zo raar) en zijn ze in shock gevlucht naar een afgelegen leegstaande woning waar ze zich verstoppen?
Wat was het dan voor man? Toonde hij al eerder gestoord gedrag? Omdat de moeder ook zei dat ze hier altijd al bang voor was. Weer iemand die ze niet hebben kunnen stoppen. Als hij bekend was met de hulpverlening, is dit een vette misser natuurlijk!
Ik hoop dat er snel een einde komt aan deze onzekere toestand en de jongens nog leven...ik ben ook bang voor het ergste. Maar waarom zijn ze alweer gestopt met zoeken? Het is nu nog immers nog licht.
Ik denk dat de zoektocht is gestaakt omdat ze niks hebben kunnen vinden. Waarom is die vader naar Limburg gegaan? Liggen die jongens in Nationaal Park de Hoge Kempen? Kennelijk was de tip waarom ze nu zoeken in Doorn erg betrouwbaar anders zoeken ze daar niet, maar ik heb er een hard hoofd in dat ze daar gevonden worden.
Ik kan me niet voorstellen dat je elkaar zo immens haat dat je er 2 kleine kinderen op zo'n gruwelijke manier in betrekt