2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

De politie wist natuurlijk dinsdag al dat die vent geen schoenen en boxer aanhad. Dat valt gewoon meteen op bij de eerste analyse.

Wat zou de reden van zijn dat ze pas gisteravond laat op zoek zijn gegaan naar de boxer? En iedereen snapt dat die echt niet meer gevonden gaat worden. Als ze het dinsdagochtend hadden gevraagd (ook naar de schoenen), dan was de kans vele malen groter op een vondst. Mensen vinden massaal ondergoed langs het water/ in de struiken/ bos. Je gaat dan gewoon vanuit dat iemand daar heeft staan wippen, of heeft gezwommen, en je loopt weer verder.

2. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Ik dacht trouwens dat er eerdere berichten waren dat de ouders jeugdzorg zelf vrijwillig ingeschakeld hadden.

Hoe dan ook, ik hoop echt dat die kinderen snel gevonden worden en snel.

3. dekilene

dekilene Niet meer actief

Inderdaad:(

4. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    We weten niets van dit gezin. Niet hoe vader was en niets van moeder. Ooit waren ze zo gelukkig samen dat ze twee kindjes op de wereld hebben gezet...helaas vergeten mensen dat vaak zodra het woord scheiding valt.

Heb van beide kanten bij mensen gezien hoe het kan gaan. Een man die tegen zn ex zei;je laat ze bij mij of jullie gaan er aan:$ en een vrouw die al het mogelijke gedaan heeft om de kinderen bij haar ex weg te houden. Schakelde ook jeugdzorg en maatschappelijk werk in. Kindjes gingen op school naast vader vragen en wat werd besloten? Kindjes helemaal niet meer naar vader. Er moest rust komen. Tja...

Heb Hier dan ook niet een oordeel over, heb grote mensen zowel man als vrouw zien janken om het gemis van hun kind en strijd met de ex. En uitspraken horen doen waarvan je nu denkt..

Tijd dat we naast een testament, uitvaart etc ook eens over scheiden na te denken en iets te regelen mbt kinderen voor dat ze ter wereld zijn gekomen en mensen nog gelukkig met elkaar zijn.

5. lea

lea Fanatiek lid

Erg pijnlijk om te beseffen dat de jongens het waarschijnlijk al nooit echt gemakkelijk hebben gehad, triest dit..... :(

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hoor net op het nieuws dat ze in Maasmechelen gaan zoeken naar de jongens..

7. bereke

bereke Niet meer actief

Serieus? Daar woon ik...

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hij had wel schoenen aan toen hij gevonden was.
    Mbt zijn boxer ben ik het met je eens.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Eens!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

mee eens

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    +1!

13. mijn man reed gisteren bij arnhem en daar waren ze aan de kant van de weg in een bossage aan het zoeken met witte pakken aan met koffers en maskers...

iemand iets gehoord over arnhem??

14. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113

15. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Er is een uitgebreid artikel in het NRC vandaag over de situatie van het gezin...natuurlijk, het zijn prive zaken en we kunnen hier vanaf de pc geen oordeel uitspreken maar het gezin was al bij verschillende instanties bekend, de moeder heeft al verschillende malen hulp ingeschakeld, haar ex beschuldigd van mishandeling en de jongens zelf gaven dit ook aan. De vader en moeder zijn allebei hoogopgeleid (niet dat dat perse iets uitmaakt) en de instanties zijn het niet met elkaar eens geweest, hebben niet altijd de ernst ingezien van de zaak.de vader heeft naar zeggen van de moeder wel gedreigd met familiedrama's...

er staat veel info in het artikel, dingen die mij wel doen denken dat er echt een duidelijk plan was van de vader. het was een co ouderschap maar zou worden teruggedraaid tot eens in de twee weken. De moeder heeft al meedere malen aangegeven mishandeld te zijn geweest en heeft ook foto's van blauwe plekken. De oudste van de broers heeft gemeld dat zijn vader hem mishandeld zou hebben maar volgens de vader was dit niet zo en had deze jongen een driftbui...

ach nogmaals we zijn er niet bij geweest maar blijkbaar was de ernst wel bekend bij jeugdzorg, kinderbescherming en andere instanties!

7 mei zou de vader moeten voorkomen geloof ik...om na te gaan of hij idd mishandelde. Hij was een verdachte...

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    o zie nu pas het artikel net boven mijn post!

17. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ook ik zou mijn kind niet meegeven wanneer mijn ex dreigend gevaarlijk zou zijn...nee, absoluut niet maar misschien wilde de moeder nu haar goede wil tonen en waren de gemoederen tussen die twee wat bedaard...

we weten het niet, maar het is heel moeilijk om je kinderen weg te houden bij de ander. vaak terecht maar soms ook erg onterecht.

Ik ken moeders die een criminele ex hebben en de kids gewoon naar die ex moeten sturen terwijl allang duidelijk is dat die ex GEVAARLIJK is!!!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Datzelfde scheef ik ook een post later hoor Mukkie :)

Ik doelde er meer op dat die moeder vast ook wel iets ermee te maken zou hebben aangezien ze onder toezicht stonden etc.. en dan bedoelde ik te zeggen dat ze misschien uit wanhoop ook gewoon alle instanties erbij betrokken heeft omdat ze de kinderen niet naar haar ex wilde en zelf niet eens schuldig was.

19. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Sorry niet gezien!

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248