2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    twitter is het snelst. Voordat het op nu.nl en rtvutrecht komt te staan moet het eerst geverifieerd worden denk ik. Op twitter gooit iedereen er meteen alles op.

2. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ja, ik kan me een bericht herinneren van 8 mei dat er werd gezegd dat ze spullen hadden gevonden, waaronder een schoentje. Die spullen waren gevonden in het Bunderbos, tussen Zuid-Limburg en Elsloo.
    Maar daar hoor je nu niets meer van. Tenminste........ik niet :(

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.091
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat leeft die moeder nu in een vreselijke hel. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Het liefst natuurlijk de jongetjes kevend en wel terug. Maar ik vraag me af hoe iemand die kinderen nu verborgen kan houden, zou die dan niks meekrijgen van het nieuws? Of zou vader zulke vreselijke verhalen over moeder hebben verteld, dat een eventuele handlanger het juist gerechtvaardigd vind en beter voor de kinderen als ze niet terug naar huis gaan?

Ik weet niet wat ik moet denken. Als de kinderen vermoord zouden zijn, waarom dan al die moeite doen om ze te verbergen. Nog meer angst en onzekerheid voor de moeder? Maar aan de andere kant: als hij ze ergens anders heeft ondergebracht, waarom zou hij zichzelf dan nog van het leven beroven. Ik vind het echt een bizare situatie.

4. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    De gevonden kleding, dus t shirts en zwarte ondergoed kan natuurlijk ook van een zwerver geweest zijn die daar heeft geslapen of kan dat niet?

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hoe twitter je t dan? Ik kan weinig vinden..

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ok, ik heb geen twitter ;) Maar hier staat alles ook heel snel in het topic!

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb ook vrij weinig gevonden

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

9. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spullen zijn vast niet van de kinderen. Ze hadden hun tassen niet mee en daarnaast lijkt het me niet dat hij zo slordig is dingen te laten slingeren.

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ik vind het eigenlijk ook vreselijk rot voor die moeder dat nu dat (er even van uitgaand dat het waar is) het hele (?) dossier op tafel ligt. Ze heeft geen greintje prive leven meer over straks, iedereen die bij elk vermeend feitje een mening of een oordeel klaar heeft, boven op het toch al vreselijke drama :(
    Niemand weet wat er echt gebeurt is, maar inmiddels is het verhaal zo heftig/vaag/bizar dat iedereen begint te speculeren.
    Ik weet niet of moeder nu nog steeds wel rond moet kijken op internet.. ik zou ook daar helemaal gek van worden!

Ik begrijp het allemaal wel hoor.. mijn hoofd draait ook over uren en meningsloos of oordeelloos blijven lukt ook mij niet.. maar toch :(

11. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Het bericht dat er spullen gevonden zijn is bij liveblog RTV verwijderd..... Waarom dit? Raar!

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wel dus he? Ik vroeg me al af of ik het daar nou wel of niet had gelezen.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Omdat ze niet van de broertjes bleken te zijn maar gewoon afval/van een zwever?

14. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen

2 slapende kindjes geven vast niet veel weerstand, en als hij alles heeft voorbereid dan ook vast de plek waar hij de jongens zou achterlaten.
    ik ben dan ook bang dat die kl****ak het heeft gedaan en juist wilde dat de moeder ze niet zou vinden.

15. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Dat denk ik niet, want eerdere berichten die ook niet bleken te kloppen of zo, hebben ze ook gewoon laten staan ;)

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik weet inmiddels ook echt niet meer wat ik moet denken hoor....vind het gewoon verschrikkelijk :(:(.
    Hoe het ook gebeurd is, het is vast geen pretje geweest voor de kinderen. Arme jongens.....en arme familie.

17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Idd of gif in het eten of drinken, dan vind je geen huidschilfers of krassen ofzo, dan vallen ze zo om :(

Of bedwelmen met chloroform, vallen ze ook zo om. Zijn er geen sporen te vinden bij vader hoor..

En een plek had ie idd ook vast vantevoren zeeeer goed uitgedacht net als de route en de rest

En zoals ik al eerder zei, op veel plekken staan verbrandingsovens, vind je nooit enig spoor van kleding of de kinderen terug.

Hij heeft het zo goed uitgedacht.. Volgens mij worden ze nooit gevonden

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    dat er geen sporen zijn gevonden op de vader wil natuurlijk niks zeggen. hij heeft waarschijnlijk als de kinderen in het water zijn gedropt geen kleren aangehad en is alleen in zijn boxer gegaan. eventueel gedrogeerd of verzwaard en aan elkaar verbonden met de vermiste kabels en in het water gegooid en achter gelaten. ondertussen heeft hij zich kunnen wassen met bijv water of iets dergelijks wat hij bij zich had, heeft zich weer aangekleed en is weggegaan.
    in de auto zich voorzien van een ander paar schoenen zodat eventueel zand etc niet terug te vinden zou zijn. (1 paar schoenen is vermist) hij had blijkbaar alles goed gepland en ik denk echt dat ze niet bij maar in het water moeten blijven zoeken. eventueel in groten daar langs het water.

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hij heeft zichzelf opgehangen op een plek waar hij makkelijk gevonden kon worden. hij wilde dus gevonden worden lijkt mijn. dat de kinderen nog steeds niet gevonden zijn hoort vast ook bij zijn plan. hij wil vast dat zijn kinderen juist helemaal niet gevonden zouden worden en dat gaat hem waarschijnlijk nog lukken ook. hij wil gewoon dat de moeder de kinderen nooit meer gaat zien. dood of levend. ik denk dat ze dood zijn zoals als meestal in zon familie drama. nu heeft de vader de kinderen en niemand die ze nog van hem afneemt

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Bij nu.nl staat het er nog op

Deel Deze Pagina