2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als je je kinderen ook maar 1 haar trekt, ben je gestoord, gewoon gestoord.

En gezien zijn voorbereidingen was dit geen opwelling, maar opzet.

Hopelijk voor hem is er leven na de dood. Nou ja, leven ... Een hels leven tot in de oneindigheid, dat verdient deze gek.

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ja...

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    kunnen jullie dat berichtje van moeder, wat ze eind vd middag heeft geplaatst, ook lezen? :(
    Echt zo'n momentje dat ik wou dat ik iets voor moeder kon doen!!

4. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

ja vreselijk. :( berichtje wordt gelukkig ook veel gedeeld.

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Pff ik blijf ook maar kijken of er nieuws is, wat zal die moeder moeite hebben de dagen en nachten door te komen. Wat een onzekerheid en een nachtmerrie.

Wat een vreselijke vent zeg, hoe kan je je ex vrouw en zoontjes nou aan doen. Hoeveel moet je iemand haten zeg. Ongeacht of de jongetjes nog leven of niet, wat ik met heel mijn hart wel hoop.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wat stond er dan? Ik heb geen facebook

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oww wat erg..ik ben bang dat de vader de jongetjes heeft omgebracht

8. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ik denk dat ze dit bedoelen:

Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is.

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    "Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is."

EDit: dubbel ;)

10. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Naar Facebook gaan en dan zoeken op [naam verwijderd ivm privacy]
    Dan krijg je haar pagina

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Idd afschuwelijk!

Ik heb lang niet alles in het topic gelezen, maar zal vader niet depressief zijn geweest en overtuigd dat het leven voor zijn kinderen ook niks waard was. Ik heb vanaf het begin af aan het gevoel gehad dat ze nog leven, maar die kans wordt nu wel erg klein... :(

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik kan haar niet vinden op facebook

13. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Hier zakt de hoop ook...die kindertjes leven denk ik niet meer...vind het zo in en in verdrietig...wat ging er in die man om...hij is overal geweest...wie weet waar de jogens zijn......Zo erg...:( hopelijk worden ze wel gevonden....

14. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    link verwijderd ivm de privacy
    Voor degene die het willen lezen

15. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Ik zei gelijk dat die twee jongens waarschijnlijk ook niet meer leven. Vind t verschrikkelijk. Ik hoop voor als nog dat ze levend worden gevonden maar daar heb ik en beetje een hard hoofd in helaas.

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nog geen nieuws? :(

17. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
  18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zooo verschrikkelijk erg dit......
    Dat die moeder nog recht overeind staat.....wat die vrouw moet doormaken....echt onmenselijk.
    Ik hoop echt met heel mn hart op een wonder...

19. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Moou dat ze zoiets willen doen maar of dit nut heeft?? Doornse gat is al compleet uit gekamt dus lijkt me niet dat ze daar wat vinden..
    Auto is volgens de berichten in rhenen gezien. Rond doorn, driebergen, zeist, rhenen enz is het 1 en al bos. Snap dus eigenlijk niet waarom de politie niet rond rhenen gaan zoeken?? Doornse gat grenst weer aan het bos van driebergen en zo verder. Gebied is echt grooot..

20. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik weet het, ik woon er ook in de buurt... :(
    Ben bij iedere wandeling met de honden toch op de een of andere manier bang dat ik iets tegenkom, terwijl die kans zo miniem is, want idd, ze zouden overal kunnen zijn als je afgaat op die auto...

Deel Deze Pagina