Als je je kinderen ook maar 1 haar trekt, ben je gestoord, gewoon gestoord. En gezien zijn voorbereidingen was dit geen opwelling, maar opzet. Hopelijk voor hem is er leven na de dood. Nou ja, leven ... Een hels leven tot in de oneindigheid, dat verdient deze gek.
kunnen jullie dat berichtje van moeder, wat ze eind vd middag heeft geplaatst, ook lezen? Echt zo'n momentje dat ik wou dat ik iets voor moeder kon doen!!
Pff ik blijf ook maar kijken of er nieuws is, wat zal die moeder moeite hebben de dagen en nachten door te komen. Wat een onzekerheid en een nachtmerrie. Wat een vreselijke vent zeg, hoe kan je je ex vrouw en zoontjes nou aan doen. Hoeveel moet je iemand haten zeg. Ongeacht of de jongetjes nog leven of niet, wat ik met heel mijn hart wel hoop.
Ik denk dat ze dit bedoelen: Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is.
"Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is." EDit: dubbel
Idd afschuwelijk! Ik heb lang niet alles in het topic gelezen, maar zal vader niet depressief zijn geweest en overtuigd dat het leven voor zijn kinderen ook niks waard was. Ik heb vanaf het begin af aan het gevoel gehad dat ze nog leven, maar die kans wordt nu wel erg klein...
Hier zakt de hoop ook...die kindertjes leven denk ik niet meer...vind het zo in en in verdrietig...wat ging er in die man om...hij is overal geweest...wie weet waar de jogens zijn......Zo erg... hopelijk worden ze wel gevonden....
Ik zei gelijk dat die twee jongens waarschijnlijk ook niet meer leven. Vind t verschrikkelijk. Ik hoop voor als nog dat ze levend worden gevonden maar daar heb ik en beetje een hard hoofd in helaas.
Er is nu een burgerinitiatief gestart via fb, een grote groep mensen gaat vanavond (is al bezig) in het Doornse Gat op zoek naar de jongens... Burgeractie voor vermiste jongens - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
Zooo verschrikkelijk erg dit...... Dat die moeder nog recht overeind staat.....wat die vrouw moet doormaken....echt onmenselijk. Ik hoop echt met heel mn hart op een wonder...
Moou dat ze zoiets willen doen maar of dit nut heeft?? Doornse gat is al compleet uit gekamt dus lijkt me niet dat ze daar wat vinden.. Auto is volgens de berichten in rhenen gezien. Rond doorn, driebergen, zeist, rhenen enz is het 1 en al bos. Snap dus eigenlijk niet waarom de politie niet rond rhenen gaan zoeken?? Doornse gat grenst weer aan het bos van driebergen en zo verder. Gebied is echt grooot..
Ik weet het, ik woon er ook in de buurt... Ben bij iedere wandeling met de honden toch op de een of andere manier bang dat ik iets tegenkom, terwijl die kans zo miniem is, want idd, ze zouden overal kunnen zijn als je afgaat op die auto...