2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Natuurlijk doen ze hun best! En de 'fouten' die ze nu maken komen natuurlijk ook doordat het voor het eerst is dat zoveel mensen belangstelling tonen/willen helpen enzo...

Het is vast heel lastig te bedenken wat je wel en niet naar buiten moet brengen ivm privacy, balangrijk/onbelangrijk en alle verschillende mogelijke scenario's!

2. Yelice

Yelice Niet meer actief

:( krijg een brok in me keel.
    dit betekent toch ook dat ze sterke vermoedens hebben dat de jongens daar begraven liggen.
    Vreselijk luguber wat bezielt een mens om zijn eigen vlees en bloed kwaad te doen.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kinderen kunnen toch gewoon megelokt zijn voor een
    Boswandeling? Bedoel hij heeft ze vast niet gezegd dat hij ze gaat ombrengen

4. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even iets anders....

Het is wel weer het zoveelste drama waarbij jeugdzorg betrokken is en 'te laat is'. Of de kinderen wel of niet omgebracht zijn, feit is dat de instanties wederom niet meteen tot actie zijn gekomen, aangezien in 2008/2009 al bekend was dat er problemen waren in het (gescheiden) gezin.

Ik weet gewoon echt welke kant het op zal gaan. Hoop zo dat de jongens ongedeerd zijn, maar iedere keer is er een beetje hoop weg. Zeker nu met de laatste berichten weer :(

5. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, bedoel echt niet welke kant het op gaat...

6. adi

adi Niet meer actief

het zijn jongens van 6 en 9 jaar. Ze hebben eerst uren in de auto gezeten, van utrecht, naar zuid limburg en weer terug. Het was onderhand middennacht. Het zou echt raar zijn als die arme jongens nog steeds hadden gedacht dat het allemaal
    bij hun vakantie hoort, en dat ze midden in de nacht in het bos gaan wandelen (dichtbij hun huis)

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Snachts?
    En dat snap ik dat hij het waarschijnlijk niet heeft gezegd. Maar ik had gewoon in gedachte dat hij zo lang heeft gereden om ze in slaap te krijgen zodat de kindjes iig niks zouden merken.

8. adi

adi Niet meer actief

Daarnaast, tassen met vakantiespullen lagen bij vader thuis. De oudste moet het toch raar hebben gevonden dat ze zonder spullen gingen, en dat vader zn vriendin belde dat ze in het motel waren, terwijl ze in de auto zaten.

ik vraag me echt af wat hij de jongens heeft verteld. De oudste is bijna een tiener, die maak je echt niet zomaar iets wijs.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Volgens mij heb ik iets gemist, maar wat bedoel je met een speeltoestel?

10. Alf

Alf Niet meer actief

Denk ik ook.

Als ik eraan denk hoe bang die jongens geweest moeten zijn geweest, ongeacht wat hij met ze heeft gedaan word ik echt misselijk..

Dat hij boos was op moeder is 1 ziek ding, maar je jongens zo laten lijden, ook als ze -hopelijk- nog leven is echt compleet geschift!

11. Alf

Alf Niet meer actief

Gedrogeerd misschien wel.. :(

12. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Sorry,maar dat gespeculeer vindt ik echt vreselijk..
    Ik hoop echt nog steeds dat ze in goede gezondheid terug gevonden worden.
    Dat de kans nu kleiner is begrijp ik,maar ik lees hier dingen waarvan mijn nekharen overeind gaan staan gewoon.

Nadat ze gevonden zijn en de waarheid boven tafel is is er genoeg tijd om te speculeren over het hoe en waarom..

Het is al erg genoeg.. vreselijk gewoon,1 grote nachtmerrie..
    Laat het daarbij alsjeblieft.. ik lees dit topic graag mee voor de nieuwe dingen,maar er zitten ramptoeristen bij die naar mijn idee toch wel zieke dingen plaatsen...

13. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Misschien heeft hij de kids na het tanken gedumpt en daarna
    gebeld dat ze in een motel zaten?

Het blijft afvragen en speculeren.
    Vragen die beantwoord blijven ook als de jongetjes gevonden worden.
    Toch las ik dat de politie een handlanger ook niet uitsloot.

Arme knulletjes...

14. Maira11

Maira11 Niet meer actief

De vader had zich opgehangen aan het klimrek dacht ik.

15. Tamale

Tamale Niet meer actief

He bah!! Nee , dat is wel een heel naar idee inderdaad.

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Dat stuk over jeugdzorg is erg kort door de bocht, hoe denk je dat de hulpverleners van dit gezin zich zullen voelen nu? Die doen hun werk en hun best, dat iemand zo'n zieke actie plant en uitvoert gaat ieders voorstellingsvermogen te boven, dat kun je niemand kwalijk nemen behalve vader zelf.

17. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ramptoeristen is wel erg grof hoor! Voor de echte feiten moet je hier zijn. LIVEBLOG: Vermiste broertjes Ruben en Julian | RTV Utrecht
    Denk dat juist alle hersenspinsels getuigen van enorm veel medeleven. En ja sommige dingen zijn misschien erg om te lezen, maar mogelijk wel realiteit. Dit vreselijke drama kun je echt niet mooier maken. Het is fijn om het in een forum te kunnen delen.

18. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ben ik het helaas ook mee eens..

19. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik zeg ook niet dat dat een instantie kwalijk te nemen valt, maar het valt enorm op dat bij deze zaak, maar ook vele andere zaken, jeugdzorg, de kinderbescherming en politie op de hoogte is van bepaalde feiten. Ervan uitgaande dat het stuk wat gepubliceerd is juist is. Maar dat ze toch te laat zijn met ingrijpen.

20. Alf

Alf Niet meer actief

Mee eens.

Voor feitelijke informatie moet je op NOS of politie-sites kijken. Niet op Zwangerschapspagina ;)

Deel Deze Pagina