Duikers zijn betonnen, ronde kokers die onder de weg lopen om bijvoorbeeld sloten met elkaar te verbinden. Hierdoor blijft het waterpeil in watergangen en sloten na de aanleg van de weg op niveau. Je ziet ze ook weleens los op een open vlakte liggen.
dankjewel... wat een vieze vuile @#$$%@@.. daar laat je je eigen kinderen toch niet achter. bah! Voel me opeens heel kwaad naar die $@5$@!@%$%
Ik krijg ook net het bericht van RTL nieuws.... Dubbel gevoel. Je wil dat het ze zijn omdat er dan rust is voor de moeder en familie, maar ook weer niet want je wil dat ze nog leven...
hier ook verbijstering. Sowieso waarom moet je altijd je kinderen meenemen als je eruit stapt? Walgelijk, triest. ALS het die kids zijn hoop ik dat er iets van een postbus geopend wordt waar je kaart/boeket naar kan sturen voor de moeder.
Ik ben heel bang dat het de kindjes zijn. Bedoel hoe groot is de kans dat er toevallig 2 lijken liggen daar..
Was net een tweet dat de pers zich kan verzamelen: 3m Persvak mbt gevonden lichamen op kruising Hoeksedijk-Wijkersloot. Melden bij Leo Dortland. Zeker wel dat het die kids zijn, kan ook niet missen eigenlijk. HUFTER!!!!!!!! Dat ie mag branden in de hel!
Hier staat dat ze door duikers gevonden zijn, en dus niet IN een duiker... Twee lichamen gevonden bij Cothen | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl