zal me nix verbazen dat het om de kinderen gaat ze zijn 4 km van de plaats gevonden waar de vaders zelfmoord pleegde
Denk dat het ook ff duurt omdat eerst de moeder ter plekke moet komen ook? Haar als eerste inlichten... familie... ik houd het ook in de gaten, helaas nog geen bevestiging.
Denk bijna wel zeker dat dit ze zijn, zou wel heel toevallig zijn als er ineens twee andere lichamen in precies die buurt zouden zijn gevonden, of die vader moet nog meer mensen met zich mee hebben willen nemen. Word gelijk weer boos op die vader, hoef durft hij !!!
denk het ook.....als het volwassen mnesne waren geweest hadden ze dat allang verteld. Nu dat ze zien of het wel of geen kinderen zijn....en het zijn dus misschien wel kinderen, moeten ze eerst echt vaststellen of het ze zijn voordat ze dat kunnen zeggen.. dus ik denk dat het ze idd zijn maar dat ze het eerst natuurlijk zeker moeten weten. Anders hadden ze wel direct gezegd dat het volwassen mensen zijn....want dat zien ze toch?
Hier ook kippenvel !!! Vrees ook dat ze dit zijn , allemaal net te toevallig. Dichtbij en met zijn 2. Hoe triest het ook is. Er is dan wel zekerheid en de knulletjes kunnen dan naar hun laatste rustplaats worden gebracht. Sneu , Heb er echt geen woorden voor!