wat vreselijk, maar ergens wel opluchting dat de zoektocht ten einde is.......wat een dubbel gevoel.......wat een verdriet (aannemend dat het de ventjes zijn )
Update: "Voorbijganger vond de lijken vanmiddag in Cothen in het water." De locatie is dichtbij de plek waar de Hyundai Getz van de vader is gesignaleerd. Lichamen lagen niet in de Kromme Rijn, maar in een afwateringsbuis in een sloot tussen de weilanden. Forensisch Onderzoekslab-unit ter plaatse. Update: Jeroen Denis, de dode vader van de vermiste jongens, komt uit de buurt van Cothen en zou het gebied derhalve goed kennen.
Ze zullen inderdaad wel kunnen zien of het kinder lichaampjes zijn maar willen ze dit nog niet naar buiten brengen. De moeder moet ze komen identificeren enz, dus normaal dat het even duurt. Die arme moeder!!!
Kippenvel. Het zijn vast die 2 jongens, want de 2 plaatsen zijn erg dicht bij elkaar van waar ze nu 2 lichamen gevonden hebben en het lichaam van de vader. Arme moeder
Op RTV utrecht nieuws zeggen ze nu dat een voorbijganger 1 lijk had gevonden, politie is erbij gekomen, en daarna is een 2e lijk gevonden, en waarschijnlijk gaat het om Ruben en Julian. 2 lijken zijn niet gevonden tijdens een zoektocht, want daar werd niet gezocht door vrijwilligers, politie etc etc, maar door een burger die gewoon aan het wandelen was daar. Die zag iets liggen wat op een lijk leek, vervolgens politie gebeld, die zagen dat het idd om een lijk ging, en daarna hebben ze de 2e lijk gevonden.
18.02 uur : Verslaggever Dennis van Ommeren : de vondst was toevallig. Er was geen zoektocht in het gebied gepland
Dit kan niet missen natuurlijk Afschuwelijk....heb de hele tijd kippenvel. Gek genoeg is het goed dat het duidelijkheid zal zijn. Maar dat ze toch daadwerkelijk zijn vermoord komt als een klap, ook al verwachtte je het. Nu maar wachten of het ze inderdaad zijn.
Het lijkt mij niet dat ze daar moeder laten komen. Niet nu tenminste. Dubbel gevoel, zooo vreselijk triest, twee kleine onschuldige kinderen en aan andere kant is er nu tenminste duidelijkheid.
Had verwacht dat ze dood waren maar als ze dan eindelijk gevonden zijn ( ga er vanuit dat ze het zijn) is het toch even slikken. Hopelijk hebben ze niet veel geleden. Dat ze ergens bij het water lagen was duidelijk . Moeder kan ze nu een rustplaats geven als ze het zijn. Ben zo bloed link op die vader echt bah bah. In het water ook nog dan gaat de ontbinding zo snel dat moeder ze nog niet eens een laatste knuffel of hand kan geven.
dit hoop ik toch van niet als de politie t al niet ziet dat t om de jongens gaat hoe zou moeder t dan wel kunnen, dat is toch niet om aan te zien brrr
Precies wat ik denk. Ben er even helemaal overstuur van ook al wist ik dat dit hoogstwaarschijnlijk zou gebeuren