Stel dat ze het zijn, dan zijn ze visueel niet meer te indentificeren. Ik geloof dat je zoiets nooit meer vergeet als hulpverlener/rechercheur. Laat staan dat je je eigen kids zo moet zien.
mijn maag draait om... enige is dat moeder nu wel weet waar ze aan toe is en dat de jongens waarschijnlijk gevonden zijn dan jaren in onzekerheid verkeren. Wel raar dat het vlak bij de vindplaats is en ze pas zo laat zijn gevonden en ook nog per toeval
De moeder krijgt de jongens echt niet meer te zien na 2 weken hoor... vreselijk. Kan me voorstellen dat je dat wel heel graag wilt.
Ik ben er misselijk van. We wisten het in onze achterhoofd allemaal, zeker omdat het dag na dag duurde, maar toch bleef je hopen op een goede afloop...
ONGELOOFLIJKKKKKKKKKKK dat ze per toeval zijn gevonden, en dan ook nog zo dichtbij de vind plek van de vader Als de kids het zijn, dan is het toch raar dat een wandelaar ze moet vinden ipv de zoekers
En het ergste is nog dat ze verstopt zijn.. De moeder kan nu ze niet meer zijn of normaal afscheid van ze nemen. Verschrikkelijk dit.
De moeder hoeft haar zoons niet te identificeren lijkt mijn. In normale omstandigheden is een lichaam al onherkenbaar na 2 wk. Zal jullie erge details besparen maar Haren, nagels etc zullen ontbreken en het lichaam zal zwart verkleurd zijn, het feit dat ze vochtig lagen is niet gunstig en zal het proces versnellen. Ze zal aan de hand van kleding, detail als littekens of missende tanden ( door wisselen bijv) etc moeten oordelen of ze dit kunnen zijn. Ze zullen het de moeder echt niet aandoen. Bij twijfel DNA test . Je kinderen moeten begraven en ze nog niet eens meer mogen zien
En toch 'hoop' ik dat het de jongens zijn.. Dan is er wel duidelijkheid en een einde aan de onzekerheid.. Het blijft verschrikkelijk
18.26 uur: De politie doet dringend verzoek aan burgers om niet naar Cothen te komen. De gemeente Wijk bij Duurstede laat RTV Utrecht weten nog geen nadere actie te ondernemen.
Ow getsie wat een drama!!! Ik had stiekem toch nog hoop, al wist ik eigenlijk wel beter... bah ben er kapot van!!!
Respectloos dat iedereen gaat kijken bij de plek van de vondst. Leedvermaak gun ze even de tijd om de lichamen op hun gemak te bergen. Lijkt mijn een verschrikkelijke baan en dan al toe toeschouwers
Er schijnt een stoet van belangstellenden richting de plek te komen. Ze hebben de plek moeten afschermen, las ik net.
politie zet wel f16 en helikopters in maar plek wat meest logische zou zijn kijken ze niet, raaar zeg