Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Maar een logische plek lijken me dan toch eerder bossen - groot water of stromend water ipv een duiker tussen de weilanden.
Verschrikkelijk dit kan niet missen gewoon... Nu op life4you.... peter vd hurk zou door de familie benaderd zijn?
Het is voor ons altijd makkelijk om achteraf te zeggen wat er, wanneer en hoe had moeten gebeuren. Ik vind dat iedereen ontzettend zijn best gedaan heeft. Uiteraard hadden er dingen misschien anders gekund of gemoeten, maar er is vast door allen met de beste intentie gewerkt.
Hij heeft ze echt proberen te verstoppen. Toevallig dat nu de lichamen een beetje vrij kwamen (door wss de regenval van zaterdag las ik) en daardoor ontdekt werden maar dat was zijn bedoeling zeker niet.
Ze zullen vast al wel weten dat het de kinderen zijn. De ontbinding doet natuurlijk heel veel, maar de lengte van kinderen van deze leeftijd of volwassen mensen is natuurlijk een heel verschil. Vreselijk, hij heeft ze echt zo bewust verstopt dat hij echt wou dat ze nooit meer gevonden zouden worden. bah
Ik "hoop" dat ze het zijn. Als ze niet meer leven, dan is dit beter dan die onzekerheid. Als je bedenkt hoe groot het zoekgebied wel niet was, dan had het nog wel maanden/jaren kunnen duren. Het is echt verschrikkelijk
Op nieuws tv nu wordt gezegd dat het inderdaad de jongens zijn Enige wat ik zo hoop is dat ze niet geleden hebben!
Dat je problemen hebt in je leven is tot daaraan toe. Dat je jezelf van het leven wilt beroven moet je dan zelf weten , ieder zijn keus. En er gebeuren heel vaak dit soort trieste zaken waar helaas kinderen de dupe van zijn. Misschien onder het motto : Dood zijn ze beter af dan bij jou? Ik de kinderen niet dan jij niet. Maar dat je $%& je eigen kinderen verstopt in een water waardoor moeder nu geen fatsoenlijk afscheid van ze kan nemen omdat ze in verre verre staat van ontbinding zijn, ze km's bij vader vandaan liggen , hij ze duidelijk verstopt heeft maar ze nu waarschijnlijk per toeval gevonden zijn , en die kloothommel bovendien heel Nederland op zn grondvesten doen schudden heeft gekregen , WALGELIJK !!!!
Niet te geloven dat mensen er gaan kijken! Ik woon vlak bij Neerbeek maar ben uit angst al die tijd niet meer in het bos geweest. Moest er niet aan denken ze te vinden!
Bah bah bah aan de ene kant hoop je dat ze het zijn, afsluiting voor iedereen. Aan de ndere kant hoop je dat dr jongens toch nog leven.,
Waarom zou je naar Cothen willen???? Ongelooflijk.......... Verder heb ik hier geen woorden voor....... Te erg
Lees op twitter dat moeder bevestigd dat het de jongens zijn. Kan alleen niet vinden waar ze het vandaan hebben. Vind dit vreselijk RIP Julian & RUBEN
Ik lees het net op de speciale facebook voor de kinderen ook. Het jeugdjournaal heeft het net bekend gemaakt dat het idd de jongens zijn.