2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    4 kilometer.

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Die moeder... Ben er helemaal stil van...
    Als het twee mannen van middelbare leeftijd waren, was ze hoogstwaarschijnlijk niet ingelicht.

Die moeder.. Die kindjes.. Ongelooflijk.

()
    II
    II

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    +1.

4. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    19.40 uur: RTL-Verslaggever Geert Gordijn zegt dat er in het water door duikers van de politie onderzoek wordt gedaan.

5. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik hoop alleen maar dat er snel duidelijkheid komt voor de moeder, verschrikkelijk dit!

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Politiewoordvoeder verspreekt zich denk ik,
    want hij zegt er zijn 2 lichaampjes gevonden !!
    Zegt genoeg toch :(

7. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik vind het zo walgelijk van de vader, snap niet dat iemand dit zijn kinderen en familie aan kan doen, echt ziek.

8. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ach tuurlijk zijn het die jochies.
    die vader heeft zijn kinderen verstopt en door de vele regen zijn ze uit die buis komen driiven.hij had vermoedelijk in gedachtenndat ze daar nooit gevonden zouden worden maar door de gelukkige vele regen zijn ze eruit gedreven.
    Echt een wagelijke daad!

9. henkie24

henkie24 Niet meer actief

mensen geloof me.... het is heel moeilijk om aan een lijk wat 2 weken in het water heeft gelegen te zien wat het is. dan kun je van een lichaam al eigenlijk niet meer spreken. dat is dan 1 vieze onsamenhangende massa. dat heeft niets meer te maken met lengte of haren of weet ik wat

10. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Aan een lichaam wat ontbonden is, of wat dan ook, kun je wel zien of het gaat om een volwassen persoon, of een kind van amper 1.20 of zo.
    ( beenderen namelijk )

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

echt zo triest bah, en dan lees ik op teletekst rtl 4 ook nog over een vader in frankrijk die zijn zoontjes van 5 en 10 heeft omgebracht :( wat bezielt die lui toch?

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
  13. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Inderdaad, gelukkig heeft het afgelopen dagen veel geregend!

En hij merkt er dan niets meer van, die lafaard, maar net goed dat hij ze voor eeuwig had willen verstoppen en dat ze toch nog zijn gevonden! Ik zou bijna naar boven willen roepen lekker puh @#$*&!!

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb het helemaal koud. Wat moet dit een hel zijn voor de moeder. Zou dit eindelijk een antwoord zijn op twee weken onzekerheid. En dan, als het zo is, dan sluit ze dat af, maar begint de rest van haar leven zonder haar jongens. Te erg gewoon.

15. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    20.02 uur: Politiewoordvoerder Bernhard Jens spreekt over "lichaampjes" op RTV Utrecht. Hij zei direct daarna dat het nog niet steeds duidelijk is of het om inderdaad om kinderen gaat.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    idd...

een kinderlijk valt zowiezo 2x sneller uiteen dan een volwassenen...en als dat in het water ligt is dat nog eens 4x zo snel erbovenop...dus reken maar uit, er zal niet vele meer over zijn :(

17. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Wat verschrikkelijk allemaal... hoe kan een ouder zijn bloedeigen kindjes ombrengen...:(:(:(

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.593
    113
    Nabij Utrecht
    Dan roep je de verkeerde kant op... hij zit niet boven maar beneden.....m

19. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Aan de botten kun je het zien of het om een kind gaat of volwassenen.
    Beenderen zijn toch korter bij een kind van amper 1.20.
    Aan het weefsel kun je het inderdaad niet zien, maar wel aan de beenderen, het gebit etc etc. Dat vergaat namelijk niet ( sorry dat ik het zo even omschrijf :( )

20. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38

maar staat zo'n afwateringsbuis ook volledig vol met water dan? Ik dacht dat er soms een bodempje in stond? Maar misschien zit ik er helemaal naast hoor.

Deel Deze Pagina