Praat maar lekker het gedrag van die man goed. Blijkbaar vinden sommige van jullie het niet erg wat hij heeft gedaan Ach tuurlijkkkkkkkk is het niet erg, hij was immers ziek, hoe kon ik dat vergeten
Het is bekend in de psychologie dat een ieder die zelfmoord wil plegen en daarmee soms ook een geliefde mee wil nemen (al dan niet om haat of liefde) Dit 9 v/d 10 keer niet zomaar doet....vaak gaat hier niet weken maar jaren van planning vooraf in hun hoofd. Ze spelen dit scenario keer op keer af en dan ineens is er die tijd en kans om het te laten gebeuren.....die nemen ze dan. Want als iemand dit in zijn hoofd heeft kan je hem of haar er bijna nooit vanaf halen. Ieder die zelfmoord wil plegen of en hierbij iemand mee wil nemen in zijn aftocht van deze wereld zal dit ook doen, ongeacht of er hulp voor is of niet...vaak word het niet eens gezien door niemand dat deze mensen hier aan denken. hier mee op staan, hier mee naar bed gaan, er snachts over dromen....en wij weten daar dan niets vanaf. Dus vind sommige oordelen dat hij niet ziek was enz toch wel grof. Ikn eem het niet voor hem op, je doet gewoon zo iets niet! Vooal je eigen kinderen niet!! Maar wij als leken en buitenstaanders kunnen hier niet over oordelen. als hij zichzelf verhangen had en de kinderen in de auto laten zitten was het niet eens in het nieuws gekomen.
20:57 uur: Lijkwagen arriveert op vindplek in Cothen 21.05 uur: Verslaggever Peter Knieriem zegt dat de lijkwagen direct weer is vertrokken.
Ik heb niemand horen zeggen: Goh die man is ziek ik snap dat hij die kindjes heeft vermoord. Nee er word alleen gezegd die man is ziek klaar.
Waar staat dat Dat praat ik natuurlijk niet goed.. Maar vanuit bijv een psychose je kind uit het raam willen gooien vind ik iets heel anders dan maandenlang de moord op je kinderen plannen.. Die moeder zal dat vast niet doelbewust gepland hebben maar op dat moment ineens een psychose hebben gekregen of iets anders
En toch vind ik dat niet te vergelijken. Dat klinkt namelijk als een geesteszieke 'liefdevolle' (gelukkig mislukte!) daad, maar deze daad, daar is niets liefdevols aan... Ik vind ook een mentale ziekte net zo min iemands eigen schuld als een lichamelijke ziekte dat is. Dus de vergelijking met kanker is inderdaad ook terecht in die zin. Maar... De intentie en ook de gevolgen kunnen dan nog wel compleet verschillend zijn. En dat verandert wel mijn visie. Anders kan je ook zeggen: ach, die Robert M, die kan er ook niks aan doen dat ie zo gek is.
Maar een psychose hoeft niet nét op dat moment te ontstaan. Je kan ook langer in een psychose zitten dan een dag of moment.
De politie heeft het luchtruim gesloten boven Cothen, waar twee lichamen zijn gevonden. Aanleiding is een vlucht van een privéhelikopter met een fotograaf. In een cirkel van 18 kilometer rond Cothen mag nu niet meer gevlogen worden. triest hoor
Huh? Niemand hier keurt het goed hoor, ff beter lezen.. Zullen we dit topic netjes houden, gezien het onderwerp? Vind een rel oid niet gepast..
Op ned. 1 is dat net geweest. Maar was net te laat. Zag alleen nog dat er een lijkwagen aankwam. Daarna een uitleg over de bekendmaking van het onderzoek. Identificatie verloopt via een protocol. Pas daarna en nadat de familie op de hoogte is gesteld, komt de rest van NL.