2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dus dit praat je goed.... Daantje toch.

die man is ook al maanden ziek geweest

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Extra journaal op 1....

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Praat maar lekker het gedrag van die man goed.
    Blijkbaar vinden sommige van jullie het niet erg wat hij heeft gedaan :(
    Ach tuurlijkkkkkkkk is het niet erg, hij was immers ziek, hoe kon ik dat vergeten :$

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Het is bekend in de psychologie dat een ieder die zelfmoord wil plegen en daarmee soms ook een geliefde mee wil nemen (al dan niet om haat of liefde) Dit 9 v/d 10 keer niet zomaar doet....vaak gaat hier niet weken maar jaren van planning vooraf in hun hoofd. Ze spelen dit scenario keer op keer af en dan ineens is er die tijd en kans om het te laten gebeuren.....die nemen ze dan.

Want als iemand dit in zijn hoofd heeft kan je hem of haar er bijna nooit vanaf halen. Ieder die zelfmoord wil plegen of en hierbij iemand mee wil nemen in zijn aftocht van deze wereld zal dit ook doen, ongeacht of er hulp voor is of niet...vaak word het niet eens gezien door niemand dat deze mensen hier aan denken.

hier mee op staan, hier mee naar bed gaan, er snachts over dromen....en wij weten daar dan niets vanaf.

Dus vind sommige oordelen dat hij niet ziek was enz toch wel grof. Ikn eem het niet voor hem op, je doet gewoon zo iets niet! Vooal je eigen kinderen niet!! Maar wij als leken en buitenstaanders kunnen hier niet over oordelen.

als hij zichzelf verhangen had en de kinderen in de auto laten zitten was het niet eens in het nieuws gekomen.

5. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

20:57 uur: Lijkwagen arriveert op vindplek in Cothen

21.05 uur: Verslaggever Peter Knieriem zegt dat de lijkwagen direct weer is vertrokken.

6. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Mee eens !!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb niemand horen zeggen:

Goh die man is ziek ik snap dat hij die kindjes heeft vermoord.
    Nee er word alleen gezegd die man is ziek klaar.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Waar staat dat :( :(

Dat praat ik natuurlijk niet goed..

Maar vanuit bijv een psychose je kind uit het raam willen gooien vind ik iets heel anders dan maandenlang de moord op je kinderen plannen.. Die moeder zal dat vast niet doelbewust gepland hebben maar op dat moment ineens een psychose hebben gekregen of iets anders ;)

9. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    En toch vind ik dat niet te vergelijken. Dat klinkt namelijk als een geesteszieke 'liefdevolle' (gelukkig mislukte!) daad, maar deze daad, daar is niets liefdevols aan...

Ik vind ook een mentale ziekte net zo min iemands eigen schuld als een lichamelijke ziekte dat is. Dus de vergelijking met kanker is inderdaad ook terecht in die zin. Maar... De intentie en ook de gevolgen kunnen dan nog wel compleet verschillend zijn. En dat verandert wel mijn visie.
    Anders kan je ook zeggen: ach, die Robert M, die kan er ook niks aan doen dat ie zo gek is.

10. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

.....

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Maar een psychose hoeft niet nét op dat moment te ontstaan.

Je kan ook langer in een psychose zitten dan een dag of moment.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    We zitten te wachten op het extra journaal......

13. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Om 22.00 weer een nieuwsuitzending op 2.

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wanneer is dat extra journaal?

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja nog steed niet bekend om 10 uur weer

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ja dat vraag ik me ook af want ik zie het niet namelijk..... Iemand hier zei het...

17. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    De politie heeft het luchtruim gesloten boven Cothen, waar twee lichamen zijn gevonden. Aanleiding is een vlucht van een privéhelikopter met een fotograaf. In een cirkel van 18 kilometer rond Cothen mag nu niet meer gevlogen worden.

triest hoor

18. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Huh? Niemand hier keurt het goed hoor, ff beter lezen..

Zullen we dit topic netjes houden, gezien het onderwerp? Vind een rel oid niet gepast..

19. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    21.20 uur op ned 1

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Op ned. 1 is dat net geweest. Maar was net te laat. Zag alleen nog dat er een lijkwagen aankwam. Daarna een uitleg over de bekendmaking van het onderzoek. Identificatie verloopt via een protocol. Pas daarna en nadat de familie op de hoogte is gesteld, komt de rest van NL.

Deel Deze Pagina