Weet je dat lijkt me eigenlijk best een goed idee! Hier is idd te veel narigheid geschreven. Waarvan niemand weet hoe wat precies zit. Hoe het is voor opa's en oma's, moeder etc etc Wat vader gedaan heeft is te erg voor woorden..laten we dat stuk nu eens even aan de kant zetten en voor even aan de kinderen denken en gedenken.
Maar die voorbijganger zag in eerste instantie maar 1 lichaam. Later vonden ze het 2e lichaam toch pas ?
Dat doen mensen voor elkaar toch? Het is iets waar we allemaal al dagen mee bezig zijn, het is fijn als je niet alles achteraf hoeft te horen toch?
Ja, is heel fijn dat ik het nu zo kan volgen.. Maar had het eerlijk gezegd niet verwacht.. Dus ben er echt ontzettend blij mee wat een ontzettend lieve dames hier zitten..
Slapen kan ik nu ook echt niet. Wij blijven hier ook wakker om het nieuws te zien. Het lijkt erop dat onze grote vrees waarheid is geworden...
Neeeeeee!ik ben net thuis van uitje en zie t nieuws....pffff ik krijg t helemaal koud, warm tegelijk!al hield ik rekening met het feit dat de kinderen vermoord zouden zijn, toch knalt dit nieuws erin!ik hoor net dus dat er twee lichamen gevonden zijn...neeeeeee!
Ik zit ook met spanning te wachten tot 23:00 uur. Wat een dag , kan het niet voorstellen hoe het is voor de moeder..