Wat een discussies hier joh, heb niet eens zin om alles te lezen. Maar wat ik toch even wou zeggen.. Die ouders van die vent worden al genoeg gestraft. Als hun de straat op komen worden ze van alle kanten aangekeken dat weet ik zeker. Hun kunnen er niks aan doen. Heel stuk getypt, toch maar weer weggehaald. Sommige van jullie snap ik echt niet.
Ik ga opzicht altijd wel laat naar bed, maar lig dan vaak een film te kijken. Nu staat constant RTV Utrecht erop. Vind het zo erg, dat het huilen me echt nader staat. Als je dan zelf sinds enkele maanden ouders bent, dan kun je het je bijna niet voorstellen dat het leven van een kind zo harteloos en bruut ontnomen wordt
arme jongens, arme moeder, sorry maar hier geen greintje respect voor de vader.. deze man mag ziek geweest zijn nou inderdaad HEEL ZIEK!.. je eigen vlees en bloed! je eigen kleine kereltjes.. dat je jezelf wat aan heb gedaan kan ik niet om rouwen opgeruimd staat netjes! zulke mensen horen niet op deze wereld! sorry dat ik zo heftig en hard reageer.. maar hij had ook geen medelijden met zn eigen kleine jongens toen hij ze hier in een buis DUMPTE! lieve ruben en julian.. als jullie het zijn (waar ik zo goed als zeker van ben) dan rust zacht kleintjes.. en de mama heel veel sterkte en alle kracht van de wereld gewenst... bah bah bah.. zo zielig!
ik wilde idd optijd na bed maar blijf ff zitten want anders slaap ik ook niet al weet ik zeker dat het de kindjes zijn
Oh als ik wel doorgelezen had had ik het geweten Is idd allemaal erg zat. Bah. Ook maar wachten tot het 11 uur is
Een ramptoerist is iets anders dan iemand die erg meeleeft... een ramptoerist is wat je nu ziet dat mensen er massaal naar toe rijden en de boel blokkeren om maar een glimp van de plek op te vangen. Dan ben je in mijn ogen fout bezig. Beetje respectloos ook. Laat die mensen hun werk doen en bemoei je er verder niet mee. Straks staat heel facebook weer vol met dit soort ramptoeristenbeeldmateriaal van de plek gemaakt met mobieltjes.... dat noem ik geen meeleven. Dan ben je gewoon uit op sensatie.
22.16 uur: Lichamen worden geidentificeerd op basis van gebitskenmerken. Daarna gaat het Nederlands Forensisch Instituut nog dna-testen doen, zegt de politie tegen RTV Utrecht. 22.13 uur: De gemeente Zeist laat aan RTV Utrecht weten dat burgemeester Koos Janssen bij de persconferentie is.
Inderdaad, wou net mijn computer afsluiten en gaan slapen, maar keek hier nog even. Blijf toch maar op, het blijft me bezig houden.
Ja inderdaad! Ik verwacht alleen nooit van mezelf dat ik zo vreselijk kan bezig zijn met leed van iemand die ik niet ken!
Dat zal wel doorgaan, vraag me alleen af of ze dan al zeggen of het de kids zijn, alhoewel DNA snel kan gaan.
Echt verschrikkelijk dit..maar voor de moeder zo veel beter dat ze uit de onzekerheid is en nu kan gaan rouwen om haar kinderen.heb het zo met haar te doen.
Ik ben van mening dat geen van ons allen er inhoudelijk iets over kan zeggen. Ja, je kunt een mening hebben, maar niemand van ons kan inhoudelijk ook maar 1 zinnig woord zeggen waarom de vader wel of niet deugde of de moeder. Ik ga er ook geen uitspraken over doen. In een scheiding zijn er altijd 2 mensen bij betrokken. Een scheiding is in de meeste gevallen niet goed, ik ken er weinig die wel vriendschappelijk uit elkaar gaan. Wij kunnen er niets over zeggen. En dat zouden we dan ook niet moeten doen. Ik geloof ook niet dat dit soort gespeculeer ook maar enigzins iets bijdraagd aan dit topic. Wij kennen deze mensen niet en weten niet wat er in hun dagelijks leven heeft afgespeeld en wie wie het leven zuur maakte. Maakt het nu nog wat uit dan? Het is al te laat.