moet er ook gewoon van huilen.. rust zacht jochies die arme arme moeder en familie wat afschuwelijk dit
Wat een vieze, akelige, gore smeerlap. Hoe kun je. Arme, arme, arme jongetjes En de arme familie. Verschrikkelijk. Ik ga zo eerst die van mij een dikke knuffel geven.
Ik zit hier gewoon te huilen pf snap echt totaal niet hoe je 2 van die kleine wondertjes zo geen toekomst gunt, geen eigen leven laat op bouwen tss ben er stil van
Arme jochies....... Bericht klinkt heel raar in mijn oren... heb ook een zoon met een van deze namen en van dezelfde leeftijd..... brrrrrrrrr
Lichamen worden geidentificeerd op basis van gebitskenmerken. Daarna gaat het Nederlands Forensisch Instituut nog dna-testen doen, zegt de politie tegen RTV Utrecht. Identificatie kan zo dus niet gedaan worden , bizar!!
Zijn ze nu wel zeker of niet..? Ik snap er nu niks meer van.. Als ze zulke duidelijke dingen hebben gevonden.. Maar ik hoorde echt 'het sterkte vermoeden'..
Zolang er geen 100 procent uitsluitsel is dan kan er ook geen daadwerkelijke uitspraak gedaan worden. Net zoals een arts nooit tegen je kan zeggen dat je voor 100 procent gezond ben. Hiermee dekken ze zichzelf als het ware in voor eventuele flaters. Afschuwelijk . Brok in mijn keel.
Rust zacht kereltjes! Wat ben ik blij dat jullie gevonden zijn en jullie een waardig afscheid krijgen! Veel sterkte voor moeder, familie en vrienden
Vreselijk, zit gewoon te janken. Lieve Julian en Ruben... moge jullie rusten in vrede. Ik hoop dat jullie niet te lang hebben hoeven te lijden.
Arme, arme jongens.....wat hebben jullie moeten doorstaan? Lieve Ruben en Julian rust in vrede..... Voor de moeder, familie en andere nabestaanden heel veel kracht en sterkte! En wat een zieke, zieke geest heeft die man!! Geen enkel respect voor hem!!!!! Voor zijn ouders/ familie; sterkte....het moet een verschrikking zijn om om te gaan met de wetenschap dat je zoon tot zoiets in staat is geweest...