Ik kan er niet van slapen... Mijn gedachten zijn bij de moeder en de kleine jongens... In wat een vreselijke angst moet zij zitten, onmenselijk.
Hoelang waren de jongens dan weg met hun vader. Misschien heeft hij ze ergens in het buitenland gelaten, bij een vriend ofzo. Misschien in Frankrijk, er wordt toch niet alleen gezocht in Nederland? Is er dan geen bewijs dat hij de grens is overgegaan? Ik heb gewoon het gevoel en het idee, dat deze man zijn kinderen niks kan aandoen. Ik heb zijn foot gezien en zo'n iemand is het niet. Ik blijf hopen op goede afloop!
Hij zou maandagochtend de kinderen hebben opgehaald bij hun moeder voor een korte vakantie.. Dus heel lang waren ze nog niet onderweg.
Ja en maandagavond hebben ze beelden gezien dat ze ergens in de buurt van de grens waren, in dat ene tankstation? Het kan toch dat die man zijn kinderen buiten Nederland heeft gebracht omdat hij niet wilde dat ze zouden zien of horen dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Stom dat ik zo zit te speculeren, maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat die jongens ergens in het buitenland zijn, ik weet niet waarom. (Waarom zou iemand die zijn kinderen om het leven wil brengen en daarna zichzelf denken aan pinnen )
Ik heb hier ook aan gedacht,, de kinderen aan iemand meegegeven hier in Limburg of over de grens.. En daarna zelf weer terug gereden.. Of idd wat iemand anders zei.. Vanaf beek is het 15 tot 20 minuten naar een groot ( groot) natuurgebied in België... De jongetjes en de moeder zitten echt de hele dag in m'n hoofd.. Verschrikkelijk! Ik hoop echt zo dat ze nog in leven zijn!
Maar als ze bij emand in het buitenland zijn zou die persoon dan niet allang de kinderen of naar de moeder of bij de politie afgegeven hebben? (Mocht het zo zijn dat de vader de kinderen daar heenbracht omdat hij het beste voor de kinderen wilde doen?) Lijkt me dat deze zaak over de grens ook al bekend is? Vind het zo erg allemaal! Hoop elke keer op goed nieuws.
Het komt wel als voor de hand liggend over dat ze een vakantie naar het zuiden hadden gepland ( of duitsland/belgie) ,waarom wordt hij anders daar gespot? Maar waarom weer dat hele bizarre stuk terugrijden en daae zelfmoord plegen? En als hij ze vermoord zou hebben, waarom dan dit alles op 2 verschillende plekken doen? Immers hangt hij zichzelf op in het doornse gat. Het is zovreemd allemaal en er zit gewoon geen enkel patroon in. Gisteravond zei ik nog tegen mijn man. Ik hoop echt dat ze ergens zijn opgesloten met voldoende eten en drinken. Dat hij ze niet heeft vermoord ,maar de moeder een hak wou zetten ( wat natuurlijk ook afschuwelijk is) ,maar dan leven ze igg nog. Maar aan de andere kant denk ik weer, hij heeft ze vast vermoord....
Ik heb er ontzettend slecht van geslapen en het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was kijken of er nieuws was. Het verhaal is erg ingewikkeld zeg en er komen steeds andere details naar boven. Nu las ik dat hij zichzelf verhangen heeft. Maar als hij de jongens wat aangedaan zou hebben dan moeten er toch sporen bij hem of in de auto zitten? Hij had in ieder geval geen wapen anders had hij dat bij zichzelf ook wel gebruikt. Ik hoop en denk nog steeds dat hij de jongens niks aangedaan heeft maar ergens of bij iemand achter gelaten heeft.. Zo van ik mag ze minder vaak zien dus jij mag ze ook niet zien... Laf en niet te bevatten
Ik kan alleen maar hopen dat tussen de vrijwilligers geen ramptoeristen zitten die er allemaal wat dichterbij willen komen. En ja, dat het zo'n persoon niet is.. dat heb ik al heel vaak gedacht bij het zien van foto's op het nieuws wat dan toch veroordeelde moordenaars/verkrachters e.d. bleken te zijn. Een gezicht zegt weinig, als je psychisch ziek bent valt dat niet altijd af te lezen.
Vind ik ook! Ik bedoel, je moet nooit afgaan op uiterlijk. Ja, hij zag er doodnormaal uit, maar....hij heeft zich toch echt verhangen in het bos Waarom zou hij zijn zoons dan niks aandoen? Vaak zie je dat dit soort mensen eerst hun kinderen om het leven brengt, daarna pas de hand aan zichzelf leggen. Ik hoop het echt niet, maar we zijn nu dagen verder zonder resultaat. Ik leef zó mee met de moeder, wat een hel!!! Niet te bevatten!
Het blijft echt zo'n bizar verhaal. Het houdt mij ook steeds bezig... Ik hoop heeeeeel hard dat de jongens nog leven, maar ik heb er een hard hoofd in. Als hij ze inderdaad niet heeft omgebracht, zijn ze dus al sinds maandagnacht (ongeveer) alleen. Mijn eerste idee was ook: hij heeft ze ergens in een huisje in het bos gezet met een zak brood en een pak drinken, maar dat is na een tijdje natuurlijk ook op. En dat belooft dan weer niet veel goeds. Dus dan hoop je eigenlijk dat hij de kinderen bij iemand heeft achtergelaten die goed voor ze zorgt. Maar dan is het weer heel erg onwaarschijnlijk dat zo iemand niet in de openbaarheid treedt. Raadselachtig dus. Ik blijf ook maar denken dat zijn vriendin vast meer weet. Wie weet is dat wel zo en zegt ze uit loyaliteit naar haar overleden vriend niets. Ik hoop zo dat die moeder vandaag uit haar lijden wordt verlost. Wat moet dit verschrikkelijk zijn voor haar.
Maar als je ook even naar de tijdstippen kijkt... Hij is om even over 10 s avonds nog met de kinderen gezien bij een tankstation, heel snel daarna werd het donker... Mocht hij de kinderen wat aangedaan hebben kunnen ze toch niet spoorloos verdwenen zijn? In een diep donker bos kom je niet meer als het donker wordt, daar kom je zelf niet meer uit als je het daar niet kent, dus dan zouden ze toch 'al' gevonden moeten zijn? Ik vind het zo vreemd en angstaanjagend, ga er mee naar bed en sta er mee op...
Ja, dat denk ik ook de hele tijd... ze zouden toch bepaalde dingen aan zijn handen , kleding en schoenen moeten zien dan. Of hij heeft gewacht tot ze sliepen, vandaar dat rijden, en ze vervolgens in het water gegooid ergens ofzo. blegh, hoop echt dat ze vandaag gevonden worden!
Weer niks gevonden... Ik moet steeds denken aan hoe die jongetjes zich moesten voelen als je doorkrijgt dat je vader iets fouts wilt. Zo erg.... Je blijft hopen dat er een soort bizarre verklaring komt voor alles en de broertjes levend tevoorschijn komen. Maar het duurt nu echt lang.
het laat me niet los en moet er steeds aan denken hoe langer het duurt hoe kleiner de kans dat ze gevonden worden als je ziet waar hij allemaal geweest is kunnen ze echt overal zijn heel vreemd dat hij overal naar toe rijd om vervolgens terug te rijden en een einde aan zijn leven te maken
Ik dacht ook al, zal hij ze bij iemand hebben achtergelaten, die nu voor ze zorgt... Maar dan zou diegene daar na al deze media aandacht toch voor uitkomen zou je zeggen... Erg hoor. Ik denk nog steeds dat ze nog leven, dat ze zich samen verschuild hebben ofzo