letterlijk weet ik niet, maar had met dat rapport jeugdzorg te maken en wat ze daar nu mee gingen doen.. iemand anders die het duidelijker kan verwoorden? ('t was in elkgeval echt heel erg ongepast)
Vreselijk, arme jongetjes . Vooral als je bedenkt dat de vader die spanbanden volgens pintransacties al een tijd ervoor had gehaald. Het verstoppen had ook een hele tijd moeten duren, wat gaat er dan door hem heen? Kan het me niet voorstellen.. Hij liep gewoon een tijdje rond met het plan in zijn hoofd maar wel normaal doen tegen iedereen. Bizar
Of ze de hulp die ze kregen adequaat was ofzo. Ging in ieder geval over jeugdzorg niet over de hulp nu.
Wat een verschikkelijke uitkomst na 2 lange onzekere weken voor de mama, de familie en alle betrokkenen. Rust zacht lieve jongens!
Arme kereltjes, rust zacht. Wel fijn dat ze eindelijk gevonden zijn, dat geeft hun moeder hopelijk ook rust.
En direct na t NOS- logo gaan we door met een feestje met een liedje... Oeff... Arme kleine jongetjes...
als je daar over nadenkt maak je jezelf gek.. te bizar dat dat kan.. Ik wil niet oordelen, maar wordt misselijk als ik denk aan het hele verhaal
heb het hele topic meegelezen. Zit hier nu met tranen. We voelden dit aankomen maar wat is dit vreselijk! Wij buitenstaanders hebben er zoveel pijn van. Heb er geen woorden voor. Arme moeder...... Vreselijk!! Onmenselijk echt kan niet begrijpen hoe iemand zijn kinderen zoiets kan aandoen.
Wat een verschrikking. En de moeder zal ze niet eens nog een laatste knuffel of kus kunnen geven. Echt afschuwelijk. Het enige wat voor de familie nog rest, is duidelijkheid krijgen over hoe en wat er allemaal gebeurd is. Ik hoop dat het politieonderzoek in ieder geval op al hun vragen antwoord kan geven. Rust zacht jongens. 'Sterkte' schiet te kort voor wat ik moeder en de familie toewens. Hoe kun je dit ooit verwerken? Mijn gedachten gaan ook uit naar de klasgenoten en vriendjes van de jongens.