Ik heb het niet duidelijk horen zeggen "hoogstwaarschijnlijk". En op basis van. Natuurlijk aan hun manier van spreken weten we het al. Maar hier : Lichamen zijn van vermiste broertjes | RTV Utrecht
Ohja, of er nog onderzoek zou worden gedaan naar of de hulp bij hen thuis adequaat is geweest.. Bah.. Hoop zo dat ze snel zijn gestorven.. en geen of weinig pijn hebben gehad..
Die "vader" heeft een condoleanceregister "gekregen" op www. condoleance.nl ..... Hoop dat ze die snel deleten! Het spijt me zeer, maar dat verdiend die vent echt niet!
mijn hart is gebroken...vreselijk!!!hoop zo dat de jongens niet geleden hebben....en wat vreselijk voor hun moeder, je jongens niet meer kunnen knuffelen...weten dat je kinderen vermoord zijn...je afvragen hoe hun laatste momenten waren...ooooooooh.... Ik wil de moeder en de naaste familie heel veel sterkte wensen!!
Ik heb er even geen woorden voor.....zo erg:'( Ik hoop zo dat de jongens niet geleden hebben en dat ze voor altijd samen zijn... Lieve mama, heel veel sterkte....heel wat moeders denken aan je!
Wat verschrikkelijk, wat een drama voor de mamma en andere nabestaanden. Wat moet die vader ziek geweest zijn, serieus, dit doe je niet zomaar omdat de omgang met ex niet best loopt, dan zou het nog veel vaker voorkomen, die vader was duidelijk heel erg ziek en dat maakt me echt heel erg verdrietig. Ik hoop maar dat de jongens niet geleden hebben. We zullen vast nog horen op welke manier deze jongens om het leven zijn gekomen. Wat vreselijk, rust zacht, lieve jongens, jullie zullen gemist worden.
Rust zacht lieve Julian en ruben. Het spijt me zo wat jullie is overkomen. Maar gelukkig zijn jullie samen en waken jullie over jullie moeder.
Intens verdrietig! Weg nuchterheid, ik voel alleen maar emotie en verdriet. Dit had NOOIT mogen gebeuren!
Hopelijk hebben ze een soort van slaapmiddel gekregen of iets dergelijks, dat is wel het laatste wat ze hadden verdiend. Het onderzoek zal het wel uitwijzen. Vreselijke gebeurtenis dit, ik hoop dat zoiets nooit meer gebeurt.
ja dat was de vraag.. zo ongepast. Moeder verdient nu niets anders dan steun en liefde om haar heen. Kan me niet voorstellen dat je dit ooit te boven kan komen..
Rust zacht lieve Ruben en Julian, Jullie waren zo mooi en hadden nog een heel leven voor jullie en ineens is alles weg. God wat hoop ik dat jullie niet geleden hebben. Ook.voor mama Iris en haar familie, maar ook voor de familie van dw vader, hwel veel sterkte.....
verschrikkelijk, geen woorden voor. Ik hoop zo dat ze niet geleden hebben Rust zacht lieve julian & Ruben