Ja, precies... Brr.. Het is inderdaad nodig voor het onderzoek maar het idee.. Ik heb het zo met de nabestaanden te doen. Vooral de mama..
vreselijk, rust zacht jongens! mijn gedachten gaan uit naar de moeder en familie, maar ook naar de naaste familie van de vader... ze verliezen ongewild 3 dierbaren..
Ik vind het ook zo verschrikkelijk voor de moeder dat ze haar kinderen niet eens meer een laatste kus en knuffel kan geven... Dat ze haar kinderen straks moet gaan begraven zonder ze nog een keer aangeraakt te hebben, zonder nog een keer die lieve koppies te zien.. Intens verdrietig dit...
Die vent verdient de naam "vader" niet... :x Bah, hier zijn gewoon geen woorden voor. Arme arme jongens. Ik hoop dat ze niet geleden hebben. Rust in vrede lieve Ruben en Julian..
Pffffff. Arme jongens. Ik vind het zo erg. Die jongens hebben het al zo zwaar gehad de afgelopen jaren. Ze leden enorm onder de vechtscheidig. En dan moet het zo voor ze eindigen. Arme arme kinderen. Ik hoop zo dat ze niet te erg geleden hebben. Lieve lieve jongens, rust zacht. Verschrikkelijk waar de familie (aan beide kanten) nu doorheen gaat. Hopelijk kunnen ze op een mooie manier afscheid nemen en de jongens de waardigheid geven die ze verdienen
Echt verschrikkelijk!! Voor de jongens en hun moeder. Wat een gekken lopen er rond en dat hij alles heeft voorbereid maakt het nog erger,zijn eigen kinderen..... Echt geen woorden voor.....
Het ergste,aller ergste wat je als moeder mee kunt maken. Echt heel zielig, heb zo met haar en alle familie te doen. Hopelijk hebben de kinderen geen lijdensweg gehad...
Ja stond in dit topic. Een zus of tante had die foto op haar fb ofzo gezet. Moet je maar even teruglezen. *edit* Op pagina 136 gaat het erover, maar de foto is niet meer te zien.
Wat vreselijk dit.. Ben er naar van Hoop echt dat de kinderen er niks van meegekregen hebben, wat moet er in hun om gegaan zijn. Arme moeder, echt vreselijk dit. Rust zacht Ruben en Julian.
Dit is zo vreselijk. Tegen alle verwachtingen in had ik zo gehoopt dat ze levend teruggevonden zouden worden. Arme jongens, arme moeder Wat de vader betreft: ik hoop dat er een hel bestaat.
Nu moet ik denken aan den voorbijganger die de man en de kids waarschijnlijk zag... Dat die vader nerveus heen en weer liep... en de kids op een boomstam zaten geloof ik met een bal vast??? Dus misschien merkte ze al wat hoop het niet
Verschrikkelijk ik kom maar niet van die brok in mijn keel af, ben heel de tijd aan het huilen! Ik hoop dat ze niet geleden hebben, dit is niet te bevatten Er is iets wat ik mij nu afvraag? waarom begon Korpschef Miriam Barendse met: "In eerste instantie wordt uitgegaan van zelfdoding" en dan later verteld ze over de vermissing van de broertjes Ik vind het een beetje raar klinken, misschien denk ik wel te ver Maar goed, mijn oprechte deelneming aan de moeder, familie en naaste die deze vreselijke periode moeten meemaken. Rust in vrede Ruben & Julian
Ik kan niet slapen, luister naar Thomas Berge, kleine vriend. De gedachte dat ze nooit meer thuiskomen, ik ben kapot van verdriet :'(
Poeh die paar keer dat ik wakker werd vannacht denk je meteen aan deze jongetjes. Ik ben zo bang voor het feit of ze geleden hebben Wat is er gebeurd met die spanbanden bij die kinderen? bah ben er zo naar van Mijn hart huilt.