2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende

2. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    +1 mooi gezegd.

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    +1... ariel neem voortaan vooral met een zo'n emotioneel topic en emotioneel moment ook wat jij aanhaald even de moeite om verder te lezen......

4. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Vreselijk... ik zit met mijn gedachten ook steeds bij de jongens en vraag me af hoe de vader ze vermoord heeft... Ik wil er liever niet aan denken maar ik hoop zo dat ze geen pijn en angst gehad hebben. Hopelijk heeft ie het snel gedaan zodat ze er weinig van hebben gemerkt. Maar ik vrees erger...:(

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    speculeren is een gevolg van het proberen en tegelijkertijd niet kunnen verklaren van de daden van de vader en een uitlaatklep voor gevoelens van machteloosheid en boosheid......is op zich heel logisch.... denk ik.....
    Maar ga er niet te ver in ......

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Desert heeft het mooi verwoord wat mij betrefd

7. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Echt verschrikkelijk dit. Ook al wist je ergens dat ze niet meer leefde de bevestiging komt toch evengoed hard aan.

Heel veel sterkte voor de familie en nabestaanden.

8. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.127
    1.827
    113
    Verschrikkelijk weken lang zoeken en hopen en dan vind een voorbijganger die niets vermoedend langs loopt een van hun.

Hoe het nu echt is gegaan zullen we nooit helemaal weten.
    De vader is er niet meer.
    Maar het feit dat de spanbanden bij hun waren kan genoeg zeggen.
    Ik hoop wel wat hij gedaan heeft het snel heeft gedaan.
    En de broertjes niet hebben geweten wat hun pappa zou gaan doen.

Sterkte familie

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik niet.. ik vind het van weinig respect tonen voor het leven en de dood.

@Evelien.. zou het niet zoveel netter zijn om dat gewoon niet te uiten? Denk wat je wilt denken maar niet alles hoeft gezegd te worden.. ook niet op een forum

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Heb met pijn in mn hart gekeken naar de persconferentie, die arme moeder ahg. En hoe moet die familie van die vader zich voelen, die zal ook wel kapot gaan. Je zoon die gestoord en gek is, en zoiets slechts doet en dan ook nog je kleinkinderen kwijt.

Gestoorde vent, echt ik wens hem het ergste toe. Ik geloof erin: Hij mag dan dood wezen, en dus geen straf kunnen krijgen in het wereldse leven, maar die krijgt zn straf nog wel, nu al.

11. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Hoe moet hij zich hebben gevoeld wil je als vader hiertoe in staat zijn? Arme familie en vriendin van hem..

Arme lieve moeder en familie, vrienden.. Ik heb er geen woorden voor.
    Mijn moederhart huilt

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Of ik wel of geen respect heb is voor jou niet te bepalen, ik bedoelde er verder niks mee. Ik vind het gewoon verschrikkelijk wat er gebeurd is en er is hier al van alles gezegd op dit forum, ik val verder niemand aan.

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja heb je gelijk in.... maar luister eens in je omgeving... in de winkel etc.... daar doet iedereen het ook, men wil het met elkaar delen.....etc.... maar sommige dingen kun je inderdaad beter niet zeggen/schrijven.....maar het gebeurt gewoon wel, dat mensen het zeggen/schrijven.... en ik denk oook niet dat dat veranderd!

Dus ik bedoel niet dat ik het allemaal maar oke vind omdat het gebeurt.... maar ik denk gewoon realistisch.... en denk dat dit nu eenmaal gebeurt en men zal dat ook blijven doen.....

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik denk ook aan de vinder.... dat lijkt me ook heel ingrijpend... pff.... ik was gisteren op weg naar huis en we reden bij arnhem.... ik wist toen nog niet dat de jongens mogelijk al gevonde waren en keek in de bermen langs de snel weg en het schoot op eens door mijn hoofd wat als ik ze zou zien liggen.... kreeg echt kippevel bij het idee.... daarom ook groot respect voor de mensen die de afgelopen week hebben meegeholpen bij de zoekacties....lijkt me emotioneel heel zwaar!

15. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    kippenvel over mijn hele lichaam... Ik kan alleen maar iedereen die de jongens kende heel veel sterkte toewensen met dit onmenselijke verlies.

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jeetje helaas had je gelijk..

17. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk, ongeloof, verdriet, andere woorden heb ik er niet voor.
    Mijn gedachten gaan uit naar de moeder, grootouders familie en kennissen.
    Het is niet te bevatten...

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Eens!!

19. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Misschien een rare vraag vanaf mijn kant, maar ik zit net het Condoleance-register van vader te lezen, en het valt me op dat eigenlijk alle reacties er op neer komen dat het zo erg is voor de vader. Zouden jullie een reactie daar plaatsen ??
    Ik ga het in elk geval wel doen op het register voor de 2 jongetjes.

20. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Dat was mij ook al opgevallen, en ook dat een hoop vrouwen/moeders dat schrijven.
    Hij had zeker zijn kop mee.

Deel Deze Pagina