Nou, dit dus... Ik bracht het gisteren ter sprake tijdens een wandeling, en echt, er waren er 2 bij die van niks wisten!!! En dan wonen we in dezelfde plaats als waar die kids vandaan komen, dat geloof je toch niet???
Nou sorry maar mijn man wist er ook niks van toevallig, die was afgelopen week ook enorm druk aan het werk tot s'avonds lat dus hoorde het gisteren van mij pas.
Niet iedereen kijkt tv en heeft Facebook... Ik kijk nauwelijks tv omdat ik echt geen tijd heb!maar fb heb ik dan weer wel en daar zie je het overal! Buitenland...denk ook niet dat er veel bekend is nee...
Ik kan er met m'n verstand niet bij. Facebook, tv, radio, ook veel mensen praten er over... Sorry, maar ook al heb je het nog zo druk, vind ik het nog knap dat dit je ontgaan is.
Maar al 5 dagen geen nieuws gelezen, gezien, gehoord? Je kan er toch haast niet omheen? Maar goed, het blijkt idd dat andere mensen minder waarde hechten aan het nieuws als je iemand tegenkomt die van niks weet, maar ik was daar wel een beetje van in shock, kan me daar niks bij voorstellen...
Politie zoekt langs weg van Rhenen naar Doorn - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Niet eens op zoek naar de kids, maar naar beelden, ze weten het dus echt niet meer...
gisteren dacht ik nog echt ( maar hoopte natuurlijk van niet) dat de kinderen in het bos bij elsloo zouden worden aangetroffen. Nu denk ik echt het is zoeken naar een speld in een hooiberg. Echt vreselijk dit, nu gaat er zelfs de gedachte door mij heen, dat ze nooit worden gevonden.
Nou ja als je van 8 uur 's ochtends tot half 12 s'avonds met je broertje aan het werk bent en enkel buiten komt om wat te eten te halen, dan is dat zo raar toch niet. Ik snap het wel hoor.
Inderdaad, ik hoopte en dacht dat ze ergens in een vakantiehuisje zaten met de deur op slot en dat vader had gezegd vrijdag mag je pas contact opnemen met je moeder als ik nog niet terug ben... Maar dit duurt veel te lang... Ik bid echt dat ze gevonden worden, dit doe je toch niemand aan?
kan hoor, maar wanneer je keihard werkt heb je geen tijd om tv te kijken of op je telefoontje te pingelen. Ik ga hem s'avonds laat ook niet bestoken met zulke verhalen wanneer hij doodop is.
tuurlijk snap best dat je het idd druk hebt, maar goed ik heb zelfs mijn man erover opgebeld. Vind het zo erg en zou dit ook zeker zoveel mogelijk vertellen ook al is mijn man doodop. Hoe meer mensen ervan af weten en ook direct hoe meer kans dat de kids ook gevonden worden. maar goed zo is iedereen weer anders
spulletjes lagen nog in de auto? Van de kids... Schept niet veel hoop dat ze ergens zijn ondergebracht.. Pfffff hoop dat ze heeeeel snel worden gevonden, de mama heeft recht op duidelijkheid!! Hier word je toch gestoord van....wat onmenselijk voor een moederhart!!!!
Volgens mij is dat niet waar hoor. De jongens hadden beiden een schoolrugtas en een gymtas bij zich met spullen er in maar die zijn nog niet gevonden.
Het was een hele aardige en sociale vent. Niemand heeft dit zien aankomen. Dat de moeder zei dat ze hier bang voor was komt denk ik voort uit het feit dat ze in vechtscheiding lagen, al heel veel jaren. Wat een nachtmerrie.
Laten we deze discussie/ topic proberen niet te laten te verzanden in een verantwoording voor het wel of niet op de hoogte zijn van het laatste nieuws. Daarvoor is het onderwerp veel te droevig. Ik ga ervan dat iedereen hier naar eer en geweten reageert, uit medeleven voor familie en betrokkenen van de twee vermiste kindjes.
nou volgens mij ging dit maar om 3 reacties, was het niet vervelend bedoeld en was het inmiddels ook al weer klaar