Ik mag hopen van niet... al is de media tegenwoordig erg snel, sinds de sociale media bestaat. Ik hoop (en neem aan!) dat zij direct en als eerste door de politie op de hoogte wordt gebracht als er echt iets te melden is
Gelukkig maar, me ogen begonnen al te branden... pfff hoop dat ze in goede gezondheid gevonden worden
En nog niet gevonden.. hoopte op goed nieuws.. schrok wel even van de berichtjes over de omgewoelde aarde. Gelukkig dat dat in elkgeval niets is..
Wil echt geen doemdenker zijn hoor.... maar als de jongetjes gezond en wel ergens rond zouden lopen dan waren ze toch allang terecht? Nederland : Dichtbevolkt en klein landje, jongetjes zijn al dagen weg. Als ze bij iemand ondergebracht zouden zijn dan had diegene zich toch allang gemeld?? En wat die vader ook wel of niet gedaan heeft, vind het een klootzak dat hij iedereen in onzekerheid achterlaat en zichzelf vervolgens heel laf van het leven beroofd. Misschien had hij er een goede reden voor hoor begrijp me niet verkeerd maar kan echt niet begrijpen dat iemand zijn kinderen meeneemt in de ellende, zulke onschuldige kinderen...
Ik vind het ook heel mooi dat mensen gaan helpen zoeken. Zou alleen van te voren wel heel goed nagaan bij jezelf of je het aankan als je ze zou vinden (en dan bedoel ik helaas niet levend). Had het er zostraks over met mijn man.ik kan dat denk ik echt niet. Hoe graag ik ook hulp zou willen bieden. Niet niks denk ik. Wie weet wat ze aangedaan is. Toch hoop ik op een wonder. Nog steeds.
Ik las het hier al een keer eerder. Maar ontvoering van de kinderen en moord die lijkt op zelfmoord kan natuurlijk ook nog. Zeker als ik een paar pagina's terug lees dat se auto dus waarschijnlijk later nog ergens is gezien?!
De auto is gevonden vlakbij waar de vader zichzelf van het leven heeft beroofd. Niet nog elders na de zelfmoord. Ze zijn juist nu aan het uitzoeken waar de auto is gezien tussen maandagavond 22.10 (Limburg) en dinsdagochtend vroeg.
Of hij heeft de kinderen naar iemand gebracht die zijn mond houdt. Zijn zoveel scenario's te bedenken. Misschien wilde hij persé niet meer dat de kinderen bij moeder zouden zijn en hoopte hij dat men nu idd denkt dat de kinderen dood zijn aangezien hij zelf ook niet meer leeft en op termijn het zoeken stopt en de kinderen dus bij moeder weg zijn. Hoop dat er ooit, en snel, duidelijkheid komt. Dit is ondraaglijk voor de familie.
Pfff lees net over een soortgelijke situatie in zwitserland van twee zusjes. Nog altijd niet gevonden. Nieuwe zoektocht naar Zwitserse tweeling - BUITENLAND - PAROOL
He getsie, dat lijkt er idd erg op! Vreselijk, dat is inmiddels al zo'n anderhalf jaar geleden en nog niet gevonden