Verschrikkelijk he! Ook hier spoken de jongens regelmatig door mijn hoofd. Ik hoop dat ze snel gevonden worden, levend, maar ik vrees het ergste...
Ik geloof er koe keer in na die aflevering in het zesde zintuig over Marianne vaatstra waarin iedereen het ram mis had, maar las dit: Vraag me wel af waarom hij het niet kan via de FB foto's maar wel met een foto afdruk Zou zeggen; dat ie naar de Hema gaat en een foto van FB met spoed laat afdrukken
pfff ik begin te denken van dat ze de kinderen maar snel vinden, zelfs al zijn ze dood, beter de lichaampjes vinden dan een leven vol onzekerheid voor de moeder en familie :x
kan wel, heb het al vaak gezien in amerika maar wie zegt dat ze in een bos zijn ze kunnen overal zijn grotten, water etc je zou toch denken dat als het voorbereid was dat hij iets thuis zou hebben opgezocht op zijn pc of wat dan ook. ook weer vaag van die telefoon zou hij die bewust uit hebben gezet zodat ze hem niet konden achterhalen
Dat laatste zou heel goed kunnen, waarom zet je anders je telefoon uit n dan weer aan? Of hij zette de telefoon uit om niet gestoord te worden.
Weer een nieuwe dag... ik hoop weer dat ze dan vandaag gevonden worden maar ik begin me inmiddels af te vragen of deze jongens echt nog gevonden zullen worden... Wat heeft die eikel toch met ze gedaan
Was de telefoon ook echt uit..of was er geen bereik?of batterij leeg en daarna opgeladen in de auto?ik weet niet, maar zijn mogelijkheden...t blijft allemaal wel vaag...
Even n vraagje: Die man had toch n vriendin?dat las ik hier ergens...waarom komt zij niet in het verhaal voor, wordt zij ondervraagd?lijkt me toch logisch...
Snap ik ook niet, hij had idd een vriendin. Hij had zelfs nog een exvriendin in elsloo wonen. Schijnt dat ze allemaal verhoord zijn maar er niets mee te maken hebben of iets weten.
Ja blijft zeker erg toevallig...dat 'gat' is nu juist de clou denk ik...lijkt wel n scenario voor een film, bah!
Ok...het zou best waarschijnlijk zijn dat die vrouwen meer weten...bah!ik vind t steeds enger worden!