ze zijn er nu met militaire politie en nog een paar lees ik net.. hoop dat ze wat vinden. maar eigenlijk ook niet.. jeetje hoe voelt die moeder zich nou. ik zit al zwaar te stressen ervan bah
Ik moet er ook de hele tijd aan denken, ik hoop echt dat ze snel gevonden worden. Ik vrees wel het ergste...
Omroep Gelderland - Nieuws - Zoekactie naar broertjes bij Rhenen vergeefs net binnengekomen via twitter...
Ik heb echt het idee dat ze helemaal fout zitten.. dat het echt omgeving limburg/Belgie/Duitsland is waar ze moeten zoeken.. maar goed.
O zucht... Wat is dit vreselijk erg... Die man ontneemt zich het leven,maar brengt daarmee iedereen die van de twee jongens houdt, in een hel op aarde... Ik houd mijn hart vast,blijf hopen,maar het duurt langer en langer.
En het is al te bizar voor woorden.. Maar of ze nou leven of niet. Wat hij zn kinderen nu aan doet is verschrikkelijk. En als ze dood zijn.. hij ontneemt zn kinderen alles. Maar ook een waardig afscheid.
dat denk ik nou ook al die tijd! :x maar ik vind er echt een luchtje aan zitten, heeft die vader zich wel zelf verhangen? dan zou je toch zeggen dat hij die jongens bij hem in de buurt heb meegenomen? dat er een afscheidsbrief is? dus waarom al die moeite doen om helemaal naar limburg te rijden en weer terug om zich zelf daar op te hangen? ooh ik hoop zo dat die jongens nog in leven zijn, maar ben ook weer bang dat het mis is misschien een beetje warrig geschreven
Misschien heeft de (ex)vriendin van die vader de kinderen wel wat aangedaan en heeft hij daarna zelfmoord gepleegd.
Daar ben ik ook bang voor.... Ik check gewoon elke zoveel uur nu.nl om te kijken of er wat bekend is of bij het journaal wordt ie al harder gezet... In 1 woord: Verschrikkelijk!
Hier ook. Als ik wakker word check ik meteen. Het lijkt wel alsof de vader dit met voorbedachte rade heeft gedaan ipv een opwelling. De jongens zijn zo moeilijk te vinden. Maar het blijft speculeren natuurlijk.