Hier staat onze woonplaats ook op de kaart van de mogelijke route. Heel eng om te lezen. Wij wonen ook aan een bosrand die vanaf de snelweg te bereiken is. Het idee dat daar misschien iets is gebeurt, het houdt mij zo bezig.
Weer niks. Vandaag gaan ze weer veder zoeken.. op moederdag.. Ik heb ooknog nooit zoveel nieuws in de gaten gehouden. Slaap er zelfs slecht vn. Hoe moet dit wel niet voor de moeder zijn... Waar is vader geweest wat heeft hij met ze gedaan waar zijn de kinderen.....vragen waar misschien nooit antwoord op kom... Hopelijk vinden ze vandaag wat bij limburgse beek of austerlitz...... Verdrietig allemaal...mijn gevoe zegt niet goed....als jongens nog leefden had er een spoor moeten zijn lijkt me.. hie ook idee dat hij over de grens is gegaan bij limburg. Waarom anders daar helemaal heen...of verwarring schepen voor de zogenaamde vakantie. Maar waarom zich zelf ophangen op een plek waar ze hem makkelijk vinden en zijn kindjes verstoppen????? Ps sorry v evt typefouten
Ik hoop echt dat als ze niet meer leven ze er niks van gemerkt hebben. Dat het in hun slaap is gebeurd ofzo. Het idee dat ze zoiets bewust moesten meemaken is zo gruwelijk...arme kinderen...bah
Dit is toch van de zotte, hoe kan je in godsnaam zoiets doen? Ik vrees voor het ergste! Dit duurt te lang. Wat een wereld, wat een mensen.
Dat had ik me idd al bedacht... brr eerst z'n broertje en dan hijzelf... Afschuwelijk.... Ik heb iig diep respect voor alle mensen die gaan zoeken. Als ik niet gebonden was had ik ook willen helpen!
Ik hoop dat er nu wat zichtbaar wordt op de beelden, want de regio waar gezovht zou moeten worden is volgens mij veel groter dan doorn een beek. Juist de periode tussen neerbeek en rhenen daar is volgens mij iets gebeurt. Niet na rhenen.
Moederdag.... Wat een vreselijke moederdag moet de moeder van de jongens hebben... Niet weten waar je kinderen zijn, dat lijkt mij echt afschuwelijk! En nog altijd niet gevonden, het duurt langer en langer. Gestoord gewoon, ik kan er niets anders van maken. Als ouder ben je verantwoordelijk voor het leven van je kinderen, niet voor het ontnemen van het leven of om ze ergens achter te laten... Laten we hopen dat er vandaag duidelijke aanwijzingen komen!
Reageert er net ook iemand op de Facebookpage voor Ruben & Julian: ik hoop dat ze een goede moederdag heeft. Wtf.. als je even nadenkt.. Het ziet er steeds somberder uit. Dacht dat met de info die ze in eerste instantie hadden, de aanwijzingen elkaar snel zouden opvolgen en ik dacht echt dat ze snel gevonden zouden worden. Ik kan me niet voorstellen hoe Iris zich moet voelen, wat een verschrikkelijke nachtmerrie voor haar.
Ik heb weleens gehoord van een misdaadjournalist dat als 'ze' niet gevonden worden de eerste 48 uur ze heel lang niet gevonden worden... Ik ga ervan uit dat ze dood zijn, maar zolang ze niet gevonden worden, blijft de moeder leven tussen hoop en vrees en kan ze niks afsluiten. Ik vind dit zo erg, mijn gedachten gaan echt uit naar haar.
Er kan ook een mogelijkheid bestaan dat hij ze op de vlucht heeft gezegt in Maastricht (vliegveld) las ik. Waarom zei hij anders zo gericht naar Maastricht rijden. En gelijk weer terug. Heel logisch maar de politie zou dat heel eenvoudig kunnen natrekken. hebben ze ook wel gedaan denk ik. Ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Hopelijk vandaag meer duidelijkheid.
Mijn hart gaat vandaag echt uit naar de moeder van deze 2 jongetjes.. wat een verschrikkelijke moederdag..
verschrikkelijk! heb t zo te doen met de moeder en nabestaande... dat er maar snel duidelijk heid kan komen mij houdt t ook erg bezig.. pfff
Ik lees dat ze nu in austerlitz gaan zoeken op advies van een paragnost. Sorry voor de spelfouten zit op me mobiel
als die vader zijn kinderen meenam voor een korte vakantie dan neem ik aan dat als dat echt zijn bedoeling was hij wel iets geboekt moet hebben of iets. dat zal de politie wel hebben uitgezocht maar je hoort daar verder niks over.
Djeez, daar ben ik gister nog geweest... Had het echt niet tegen willen komen, al wil ik nog zo graag dat ze gevonden worden... Ik vind dit ook maar een rare Moederdag zo, de wetenschap dat er ergens hier in de buurt een mama is die zo verschrikkelijk in angst leeft om haar kinderen, het blijft maar in mn hoofd rondspoken... En wat zogelukkig eerder ook al zei, zodra de eerste 48 uur voorbij zijn wordt de kans met het uur kleiner dat ze op korte termijn gevonden worden... En stel dat ze nu gevonden worden, ze zijn ook niet meer toonbaar, de moeder zal ze nooit meer kunnen zien of aanraken, zelfs op een goede manier (voor zover dat bestaat in dit geval) afscheid kunnen nemen is haar ontnomen... God, wat een nachtmerrie toch...
die telefoon heeft dus gewoon 5 1/2 uur uit gestaan en zeker in het stuk tussen en het tankstation en de de rijnbrug. Daar kan hij ze op zoveel plekken hebben gedaan. Het blijft alleen maar gissen....