Pfff ben benieuwd wat ze vinden. Hoop dat de jongens nog leven, maar heb er een ontzettend slecht gevoel over.
Ik vraag me steeds af waarom die man dan helemaal naar zuid Limburg rijdt als hij zijn zoons opzettelijk met zich mee wilde nemen moet er wel over nagedacht zijn als je het land door rijdt.. Dan vind ik het bijna lijken op iemand die zijn ex opzettelijk pijn wil doen door (ze tot nu toe) onvindbaar te houden en haar kapot van verdriet en ongerustheid achter laat.
Heeft iemand een link van de fb pagina van de moeder? Om wat voor foto gaat het? Zie dat het linkje al weg is. Prive mag ook.
Me vader leest net een bericht voor dat ze gevonden zijn in een vijver in Limburg.. Alles is afgezet en er is een persvak afgezet. Me adem stokt. Het staat trouwens op twitter..
Nog niets op het nieuws. Hoop niet dat ze hiermee spotten op twitter dat zou zo verschrikkelijk zijn!!!
Had ook al gelezen dat er een persvak klaar werd gezet. Maar dat kan van alles beteken. Sowieso om de pers een beetje op afstand te houden.
Ik ben even gaan zoeken op twitter.. @Adriaensdochter: RT @johnvandertol: Vrijwilligers die in Beek (Limburg) zoeken naar Julian en Ruben denken iets gevonden te hebben. Ze gaan graven
Volgens het laatste nieuws is alles daar nu hermetisch afgesloten... Ik hoop dat ze gevonden zijn / worden, maar dat alle hoop dan ook verdwenen is, verschrikkelijk...