Ja mijn moederhart breekt bij de gedachte. Maar stel dat ze niet meer in leven zijn dan maar beter zo snel mogelijk gevonden worden....
ook ik volg het met zoveel spanning. Leven ze niet meer, dan hoop ik dat ze zo snel mogelijk gevonden worden idd! Maar het zou toch zo extra verdrietig zijn als dat zo zou zijn
Ik krijg ook zo`n naar gevoel. Waarom een persvak inrichten?? en de politieheli. Er is vast iets binnengekomen van informatie wat op iets duid... Denk ook steeds aan die arme moeder, al dagen van onzekerheid.
dat denk ik ook, want bij elsloo gingen ze ook geen persvak inrichten. Dit moest vast iets heel erg concreets zijn.
Hoop maar dat ze de jongetjes snel vinden zodat de moeder ook weet waar ze aan toe is! Zelf denk ik niet dat de jongetjes nog leven
Ik vind het zo zielig wat die moeder op fb heeft gezet. Dat ze zo mist en love you 4 ever. Jakkes, doet me zoveel verdriet ppfff als die ze werkelijk heft om heeft gebracht wat een vreselijke klootzak is het dan
wat ik me afvraag en dat weet misschien wel iemand hier. Staat er ook hulp klaar voor de moeder in deze dagen? Niet alleen dit moment maar afgelopen dagen ook? Je stort psychisch helemaal in lijkt me, ik bedoel dan ook professionele hulp?
Pfffff ik hoop dat er eindelijk duidelijk komt voor de moeder.... Zo erg dit zelf denk ik ook dat ze helaas niet meer in leven zijn.
Omroep West journalist John van der Tol is bij de zoekactie aanwezig en twitterde een uur geleden: "Vrijwilligers die in Beek (Limburg) zoeken naar Ruben en Julian denken iets gevonden te hebben. Ze gaan graven."
Nieuws komt zo.....in het voorstukje zeggen zeniks van....jongetjes zijn gevonden......dus er is nog niks gebeurd dan?