Is het ook via de televisie te volgen? Of moeten we wachten op het nieuws. Pf wat een onmacht en alleen door de vader. Ik ben er zo erg mee bezig dat ik vannacht gewoon heb gedroomd er over ik zag de jongens (niet zoals ze op de foto er uit zagen) gewoon zonder gezicht zeg maar. En een brugje van hout met een ronde paal als hand leuning zeg maar. (dus waar je je hand vast houdt) met veel groen er om heen en een schop. Dat was het toen werd ik wakker en kon niet meer verder slapen. Ben er zo bewust mee bezig dus.
dit werd net op het live-blog geschreven: 19:17 uur: De politie en de mariniers maken vanavond in het Limburgse Geulle een eerste scan van het zoekgebied. Mochten ze vanavond niks vinden, dan zetten ze morgen een grootscheepse zoekactie op touw, vergelijkbaar met die eerder in Doorn en Elsoo.
Deze zaak en het vele medeleven doet me een beetje denken aan de zaak van Milly Boele qua onzekerheid van de ouders en nu de moeder van Julian en Ruben
18:55 uur: De zoektochten door vrijwilligers in de omgeving van de pyramide van Austerlitz en in het Limburgse Beek hebben niets opgeleverd. 19:17 uur: De politie en de mariniers (combat trackers) maken vanavond in het Limburgse Geulle een eerste scan van het zoekgebied. Mochten ze vanavond niks vinden, dan zetten ze morgen een grootscheepse zoekactie op touw, vergelijkbaar met die in Doorn en Elsoo. 19:19 uur: De politiehelikopter heeft vanuit de lucht beelden gemaakt van het zoekgebied in Geulle. De helikopter is daarna geland. Officieel is niet bekendgemaakt waarom, maar het vermoeden is dat de agenten en mariniers (combat trackers) de beelden hebben kunnen bestuderen.
In het nieuws net werd hier niks over gezegd....ik neem aan dat als er iets is ze dat ook horen bij het nieuws?
Naar wat ik begreep (Vermist gekeken) zijn er een aantal familie rechercheurs die non stop bij haar zijn... voor de rest niks over bekend volgens mij...
oh, ja ik vroeg het me zo maar af, je kunt dit niet alleen handelen, omdat je ook op de hoogte gehouden wordt lijkt me......bah was naar dit.
Snap ik maar als het groot nieuws is dan horen wij dat toch ook op tv? Juist door de blogs en twitters krijg je dit soort dingen..... Verhalen waarvan veel mensen iets maken wat uiteindelijk "niks" was.
Maar ik zie net op tv..... Vader rijdt naar Limburg en dan weer helemaal terug naar rhenen.... Wat als hij wel de kids bij de grens van België heeft afgezet en ze met iemand zijn meegestuurd? Want hij heeft zelfmoord gepleegd in rhenen of?