Ja denk ik wel hoor, ze worden echt op flinke afstand gehouden neem ik aan, dus geloof het ook pas als de politie het naar buiten brengt via de media...
Er is helemaal niks gevonden, die voorbarige conclusies ook altijd via Twitter en Facebook. Hoe moet dat voor die moeder zijn zeg.
Vraagje: kent iemand dit gebied bij Geulle? Want ik las ergens dat er ook een bungalowpark is. Klopt dat? Dat geeft nl wel hoop. Misschien zitten ze in een bungalow?
ja.. nou ik weet het niet. misschien wil je in die situatie juist alles bijhouden/volgen? we weten natuurlijk niet wat er allemaal in haar omgaat maar pfff wat leef ik mee zeg. verschrikkelijk die onzekerheid
op het nieuws zeiden ze dat er honden aanwezig zijn, maar nog geen duikers. die worden pas ingezet als de honden aanslaan bij de vijver. de honden worden dus ingezet voor het onderzoek. betekend niet dat ze al iets gevonden hebben. zenuwslopend voor de moeder zeg. verschrikkelijk.
19:53 uur: Politie ontkracht tegenover RTV Utrecht geruchten op Twitter dat de vermiste broertjes in een visvijver in Geulle gevonden zouden zijn.
Politie ontkracht tegenover RTV Utrecht geruchten op Twitter dat de vermiste broertjes in een visvijver in Geulle gevonden zouden zijn.
Klopt heb ik net ook gezien....maar ik dacht dat de honden al langer aanwezig waren en aan het zoeken waren. Dus waarom nu zeggen dat ze zich melden .... Snap je? Maar ze waren dus waarschijnlijk nog niet bezig.