Lijkt me ook dat er dingen op zijn pc terug zijn te vinden of hij moet de pc zo beveiligd hebben als dat Robert M had gedaan Hij zal echt wel gegoogeld hebben op zelfdoding of ideale locaties ofzo
Extra nieuwsuitzending om 21.30 op L1. Kun je dat ergens online bekijken? Want ik kan deze zender niet vinden op onze tv.
Nu een melding dat een vriendin van de vader om de hoek bij het pinautomaat woont. Zal hij daar dan zijn geweest maar waarom
Tele2: 31 Ben benieuwd, ik hoop zoooo dat ze gevonden worden. Zodat hun moeder weet waar ze aan toe is, maar stiekem hoop ik toch nog dat ze op wondere wijze nog leven. Al vrees ik het ergste.
Pfff als wij al zo in onzekerheid/angst zitten..hoe moet moeder zich voelen.....laat ze maar snel gevonden worden..dan is er zekerheid...lijkt mijn zeer onwaarschijnlijk dat de jongens nog in leven zijn....
21:18 uur: De visvijver in Geulle wordt morgen onder andere onderzocht door duikers van de marine. 21:15 uur: De politie en de mariniers hebben de zoektocht in Geulle stopgezet. Morgen wordt alleen de visvijver onderzocht. Het gebied wordt vanacht bewaakt. Tijdens de nieuwsuitzending werd er gezegd dat er alleen duikers zouden komen als de honden zouden aanslaan... het zal nu te snel donker worden denk ik? Maar ze gaan morgen dus wel de vijver doorzoeken.