Aan de hand van de beelden met infrarood camera's zou er gekeken worden of er duikers ingezet worden.
Extra nieuwsuitzending alleen op de Limburgse TV lijkt me dan ook geen spectaculair nieuws, anders was het wel landelijk geweest.
Ah kan ook. Iig zouden ze alleen ingezet worden als er een duidelijke aanwijzing was waardoor dat nodig zou kunnen zijn. Dat zegt wel iets ben ik bang. Of ze nemen het zekere voor het onzekere, kan ook...
Verderop in die link staat ook dat hij inmiddels weer een nieuwe vriendin heeft waarmee hij al enige tijd samenwoont. Pff, ik zie het echt steeds somberder in, wat zou het toch geweldig zijn als ze al die tijd gewoon bij een vriendin van hun vader waren!
Ik denk dat als ze reden hadden aan te nemen jongens in water liggen ze door zouden zoeken. En niet wachten ....in donker kan een hoop....
Heb net L1 gekeken, snap niet dat ze alle vrienden en (ex)naasten van de vader allang niet hebben ondervraagd. Dus ook deze ex-vriendin, die waarschijnlijk de reden is geweest dat hij maandagavond bij een benzinestation in een afgelegen Limburgs dorpje is geweest. Zij MOET wel meer weten.
Denk je dat echt serieus? Die vrouw en haar omgeving is natuurlijk allang uitgebreid gescreend. En als ze niet op een hutje op de hei woont (die kans is klein in NL) heeft ze ook buren enzo die haar natuurlijk herkennen als de vriendin van. Nee, die jongens zitten echt niet ergens op de bank hoor, was het maar waar!
De politie is ook op zoek naar de schoenen van de vader, een deel van een sleepkabel en een spandband.
Nee dat denk ik niet, vandaar dat ik schrijf "wat zou het toch geweldig zijn". Ik geloof allang niet meer in een goede afloop, helaas .
Waarom zou hij zijn schoenen uit trekken voor hij zelfmoord pleegt? Zou het wel zelfmoord zijn geweest?