2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Op twitter van rtv Utrecht.

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ze kunnen blijven zoeken in het bos, mensen blijven maar hopen dat ze levend gevonden worden..
    Maar intussen weet je dat dit niet gaat gebeuren.
    Ik denk dat ze morgen naar boven komen drijven.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja vrees ook het ergste :(

4. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk zeg.. weer een dag voorbij zonder nieuws..

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik vrees ook het ergste.

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Hoezo meld die tipgever zich na zoveel dagen pas dan, en wat voor tip had die nu precies te melden???

Zit hier met een baksteen in mn maag, hoe moet het voor de moeder dan wel niet zijn en de rest van de familie. :(

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja heb het ook gehoord dat ze gaan duiken morgen

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik weet niet of jullie ook lid zijn van de "steun de moeder van Ruben en Julian" fb pagina, maar daar werd dit net gepost:

Hallo Margriet en Henny, ik volg jullie fb pagina op de voet en verbaas me elk moment hoeveel mensen er aan ons en de jongens denken. Het doet Iris en ons heel goed, het haalt de pijn niet weg maar we voelen dat we er niet alleen voor staan. Wij zijn jullie intens dankbaar voor het oprichten van deze mooie site. Ik hoop dat we o.a. hiermee Iris voldoende kracht kunnen te geven om de moed niet op te geven en door te willen vechten. Heel erg bedankt namens Iris, mijn familie en mijzelf!

:(

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    En mbt zelfmoord, ik twijfel of dit niet een uit de hand gelopen liquidatie of wraak is. Onder bedreiging jij of je kinderen. Oftewel het doen lijken dat het om zelfmoord gaat.
    Waarom zoveel heen en weer rijden en niet je kids naast je ophangen/neerschieten oid als je speciaal wilt dat ze mee met je de dood ingaan.

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zou kunnen maar dan zou hij tijdens het tanken wel gezien zijn met een ander toch?

Sowieso, wat doe je zo laat nog zo ver van huis. Als je op vakantie gaat, ga je niet zo laat weg lijkt me.

11. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Daar zullen we vrees ik nooit zomaar achter komen..

Het verhaal is wel in en in triest zo zeg...

Ik ga ermee naar bed en ik sta ermee op.. dit laat me op de 1 of andere manier niet los...

12. Honeybeeb

Heel triest inderdaad...

13. Ik lees net op de liveblog o.a het volgende:

20:58 uur: L1 meldt dat een vriendin van de vader van de vermiste broertjes om de hoek woont bij het tankstation in Beek, waar hij maandagavond pinde.

Kan natuurlijk ook zo zijn dat hij iemand heeft gevraagd of die kinderen koste wat kost bij hun moeder weg te houden... Vraag is alleen: waarom dan? :(

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Wie zegt niet dat hij een telefonische opdracht kreeg, hij van afstand werd achtervolgt.
    Misschien moeten ze eens verder kijken dan dat ze willen zien om de zaak niet al te gecompliceerd te hoeven sluiten.
    Laat ze uitzoeken of er omstreeks dezelfde tijden /plaatsen niet continu nog een mobiel apparaat oid aanwezig was.

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Moeder vreesde hier altijd al voor schrijft ze op FB
    Dus zal echt geen leuke man zijn geweest en vast gewoon zelfmoord etc ipv een opdracht of moord vd vader.. Afscheidsbrief was er toch ook? En het feit dat het moeder niks verbaasde

16. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
  17. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Met veters en kabels en spanbanden kun je je kids dus ook iets aandoen hè :(

18. Honeybeeb

Lijkt me sterk dat die vriendin de kinderen zo lang zij zich houdt, terwijl ze het nieuws op de voet volgt. Je kunt niet om het nieuws heen, w.b de vermissing van de kinderen.

En denk je niet dat de politie die vriendin al lang niet heeft verhoord mocht ze nog gewoon in NL zijn. En haar buren zullen anders ook allang aan de bel hebben getrokken als die iets hebben gezien.

19. Honeybeeb

.... :(

20. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Laat ze daar eens eerst goed onderzoek verrichten voor ze beginnen met veldwerk.
    Of ze zijn al dood (wat ik zelf wel zeker weet) en worden ze vroeg of laat toch wel gevonden.
    Of ze leven nog (wat ik totaal niet geloof) en daar zijn ze veilig anders was er vast geld oid geeist of hadden familie wel iets te horen gekregen.

Deel Deze Pagina