Nou ik weet het niet meer. Kletskoek kan wel gelijk hebben want verderop in de blog staat weer dat hij getankt heeft in Beek, waar eerder dus Neerbeek stond...
ik vrees dat hij de schoenen &sleepkabel heeft gebruikt als anker, om de kjnderen in het water te verdrinken
Van de schoenen had ik ook net gelezen idd. Maar de politie wil expliciet weten waar en wanneer hij deze spanband had gekocht. Met een reden denk ik? Waarmee heeft ie zichzelf opgehangen?
Volgens mijn man ligt dat tankstation tussen deze twee plaatjes. Wellicht dat dit voor verwarring kan zoeken. Het maakt ook niet zoveel uit. Ik geloof sowieso niet in een complot etc. Ik vind het verhaal over de verdwenen spullen wel erg luguber worden. Ik hoop en vrees tegelijk dat de jongetjes morgen gevonden worden. Maar zelf denk ik dat ze de verdwenen spullen gaan opduiken.
Die schoenen zal hij wel uitgedaan hebben om te voorkomen dat ze daar sporen op zouden vinden i.v.m de vindplaats van de jongens. Het is voor mij nu wel overduidelijk dat de vader niet wil dat de jongens nog ooit gevonden worden. Daar heeft hij erg zijn best voor gedaan. Daarom heeft hij zo ver gereden en zijn telefoon uitgezet en zijn schoenen uitgedaan. Zal wel geinspireerd zijn door die vader in Zwitserland van die 2 meisjes. Zelfde verhaal... behalve dan dat die vader tenminste nog een brief had verstuurd met daarin de boodschap dat de meisjes niet geleden hadden. Denk echt dat deze man een psychose o.i.d. gehad heeft. Waarschijnlijk door alles stress rondom zijn bedrijf en de scheiding e.d. Want een normale wraakactie kun je dit toch niet meer noemen. Denk ook dat het een actie is richting het hele "systeem" omdat hij zijn kinderen minder mocht zien en niet alleen richting de moeder.
Ja maar toch niet om 2 jongens van 7 en 9 te laten verdrinken? Of hij moet ze eerst een slaapmiddel toegediend hebben, maar dat lijkt me wel vergezocht... Ik denk dat er sporen op zn schoenen zaten en dat ie ze weggemieterd heeft of begraven of zo...
Als hij geen schoenen aan had, waarom zijn ze dan op zoek naar specifiek die schoenen?? Hoe weten ze dat hij die schoenen is verloren? Erg vreemd.