2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Feiten zie je op RTV U staan...verder vooral veel speculaasjes!
    Ook hier...

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee volgens mij niet bloem!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hu foto van de schoenen worden gepubliceerd op rtv

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zag de foto net op rtl4 nieuws....van de schoen.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Nou ik weet het niet meer. Kletskoek kan wel gelijk hebben want verderop in de blog staat weer dat hij getankt heeft in Beek, waar eerder dus Neerbeek stond...

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik weet het verder ook niet....weet wel dat neerbeek en beek aparte plaatsjes zijn.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik vrees dat hij de schoenen &sleepkabel heeft gebruikt als anker, om de kjnderen in het water te verdrinken

8. adi

adi Niet meer actief

Van de schoenen had ik ook net gelezen idd. Maar de politie wil expliciet weten waar en wanneer hij deze spanband had gekocht. Met een reden denk ik?

Waarmee heeft ie zichzelf opgehangen?

9. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Neerbeek is een dorp in de gemeente Beek in Limburg.

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    schoenen en een slaapkabel als anker euh nee daar zit toch geen gewicht in?

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ze mogen dan wel duidelijker zijn op liveblog...

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Volgens mijn man ligt dat tankstation tussen deze twee plaatjes. Wellicht dat dit voor verwarring kan zoeken. Het maakt ook niet zoveel uit. Ik geloof sowieso niet in een complot etc. Ik vind het verhaal over de verdwenen spullen wel erg luguber worden. Ik hoop en vrees tegelijk dat de jongetjes morgen gevonden worden. Maar zelf denk ik dat ze de verdwenen spullen gaan opduiken.

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jawel datzijn toch werkschoenen die zijn keizwaar in sommige zit ook ijzer bij de nehs

14. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Die info is niet vrijgegeven door de politie.

15. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die schoenen zal hij wel uitgedaan hebben om te voorkomen dat ze daar sporen op zouden vinden i.v.m de vindplaats van de jongens. Het is voor mij nu wel overduidelijk dat de vader niet wil dat de jongens nog ooit gevonden worden. Daar heeft hij erg zijn best voor gedaan. Daarom heeft hij zo ver gereden en zijn telefoon uitgezet en zijn schoenen uitgedaan. Zal wel geinspireerd zijn door die vader in Zwitserland van die 2 meisjes. Zelfde verhaal... behalve dan dat die vader tenminste nog een brief had verstuurd met daarin de boodschap dat de meisjes niet geleden hadden.

Denk echt dat deze man een psychose o.i.d. gehad heeft. Waarschijnlijk door alles stress rondom zijn bedrijf en de scheiding e.d. Want een normale wraakactie kun je dit toch niet meer noemen. Denk ook dat het een actie is richting het hele "systeem" omdat hij zijn kinderen minder mocht zien en niet alleen richting de moeder.

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ja maar toch niet om 2 jongens van 7 en 9 te laten verdrinken?
    Of hij moet ze eerst een slaapmiddel toegediend hebben, maar dat lijkt me wel vergezocht...
    Ik denk dat er sporen op zn schoenen zaten en dat ie ze weggemieterd heeft of begraven of zo...

17. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Wandelschoenen zeiden ze.

18. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Als hij geen schoenen aan had, waarom zijn ze dan op zoek naar specifiek die schoenen?? Hoe weten ze dat hij die schoenen is verloren? Erg vreemd.

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

owja dat kan ook

20. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Blijft vaag...

Deel Deze Pagina