2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Heb jij toevallig een link van dat verhaal over Zwitserland?

2. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
  3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd....
    Het belangrijkst is dat de moeder ze terugkrijgt en waarschijnlijk helaas niet meer in leven :(

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bah idd dat verhaal is idd hetzelfde........:(

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik wil niet doemdenken maar ik denk dat die vader de kinderen het water in heeft gegooid en daarbij zelf ook het water in is gelopen met schoenen aan. Hij zou later de schoenen hebben uitgedaan en ergens hebben gedumpt. Dat zou de reden kunnen zijn dat hij geen schoenen aanhad. Waarom zou hij anders zijn schoenen uittrekken. Zo vaag allemaal, ik word gek van het nadenken over wat de kinderen ovekomen zou kunnen zijn !

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    kan het niet zijn dat iemand anders hem er toe heeft aangezet om zich te verhangen? Ik denk niet dat de jongetjes nog in leven zijn. Vind het afschuwelijk vooral voor de moeder

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nog niks....

8. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
  9. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
  10. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Politie kijkt altijd naar alle mogelijke scenario's. Ze weten zonder twijfel veel meer dan officieel naar buiten komt.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Blijkbaar wel als je je kinderen kan vermoorden , dat is gewoon ziek

12. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Nderdaad dan ben je ziek...ook al ziet men dat niet altijd...je kan helaas niet aan uiterlijk zien dat iemand geestelijk niet in orde is..of zo n daad kan doen helaas......
    Hopelijk vinden ze ze snel.......

13. Zoekactie visvijver begint om 09.00

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffffff ben eens benieuwd vandaag...:(
    Hoop op duidelijkheid voor de moeder.

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Brrr dat verhaal uit Italië. Ook zo walgelijk. Ik hoop niet dat die vader van de twee jongens dit als 'voorbeeld' zag :(

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ben benieuwd wat de zoekactie oplevert..

17. dekilene

dekilene Niet meer actief

Ik heb vanacht gedroomd.
    Dat de lieve kanjers vandaag werden gevonden en dat ze rennend naar hun mama gingen...

Ik wou dat dit echt was pfff:(

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

op de site van martin vrijland staat dat jeroen denis ich verhangen heeft op een klimrek en de volgende dag stonden d gereedschap van de werklui er nog , je zou denken dt de politie dat meeneemt voor spooronderzoek maar nee dus, aldus de site

19. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Dit vond ik op een site

Die vader is een vriend van een collega. Ze gingen al met elkaar om vanaf hun derde jaar. Ik had al wel eens wat gehoord. Wat er gebeurt is is vreselijk maar stukjes vallen nu wel op hun plaats. In de afscheidsbrief staat helaas niks wat en waar. Alleen dat hij niet meer tegen het gesar van zijn ex schoonvader kon. Die kon niet verkroppen dat zijn schoonzoon nog iets over zijn kinderen had te zeggen en spande de een na de andere rechtszaak tegen hem aan om hem kapot te krijgen. Desondanks is het niet goed te praten dat hij zijn kinderen iets aangedaan heeft.

Deel Deze Pagina