Zwitserland twee jaar in de ban van vergelijkbare vermissingszaak - AD.nl google even dan zie je nog meer het verhaal was afgelopen vrijdag ook in tros vermist
Ja idd.... Het belangrijkst is dat de moeder ze terugkrijgt en waarschijnlijk helaas niet meer in leven
Ik wil niet doemdenken maar ik denk dat die vader de kinderen het water in heeft gegooid en daarbij zelf ook het water in is gelopen met schoenen aan. Hij zou later de schoenen hebben uitgedaan en ergens hebben gedumpt. Dat zou de reden kunnen zijn dat hij geen schoenen aanhad. Waarom zou hij anders zijn schoenen uittrekken. Zo vaag allemaal, ik word gek van het nadenken over wat de kinderen ovekomen zou kunnen zijn !
kan het niet zijn dat iemand anders hem er toe heeft aangezet om zich te verhangen? Ik denk niet dat de jongetjes nog in leven zijn. Vind het afschuwelijk vooral voor de moeder
Drama broertjes lijkt kopie Italiaanse zaak - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Had nog een artikel gevonden. Merkwaardig en eng tegelijk.
en als je dit leest heb je dan een psychose? en heeft deze vader van de 2 jongens dat wel gehad? zoals iemand eerder zegt, dat lijkt me niet toch?
Politie kijkt altijd naar alle mogelijke scenario's. Ze weten zonder twijfel veel meer dan officieel naar buiten komt.
Nderdaad dan ben je ziek...ook al ziet men dat niet altijd...je kan helaas niet aan uiterlijk zien dat iemand geestelijk niet in orde is..of zo n daad kan doen helaas...... Hopelijk vinden ze ze snel.......
Brrr dat verhaal uit Italië. Ook zo walgelijk. Ik hoop niet dat die vader van de twee jongens dit als 'voorbeeld' zag
Ik heb vanacht gedroomd. Dat de lieve kanjers vandaag werden gevonden en dat ze rennend naar hun mama gingen... Ik wou dat dit echt was pfff
op de site van martin vrijland staat dat jeroen denis ich verhangen heeft op een klimrek en de volgende dag stonden d gereedschap van de werklui er nog , je zou denken dt de politie dat meeneemt voor spooronderzoek maar nee dus, aldus de site
Dit vond ik op een site Die vader is een vriend van een collega. Ze gingen al met elkaar om vanaf hun derde jaar. Ik had al wel eens wat gehoord. Wat er gebeurt is is vreselijk maar stukjes vallen nu wel op hun plaats. In de afscheidsbrief staat helaas niks wat en waar. Alleen dat hij niet meer tegen het gesar van zijn ex schoonvader kon. Die kon niet verkroppen dat zijn schoonzoon nog iets over zijn kinderen had te zeggen en spande de een na de andere rechtszaak tegen hem aan om hem kapot te krijgen. Desondanks is het niet goed te praten dat hij zijn kinderen iets aangedaan heeft.