of hij heeft bijv gezegd we gaan een weekje duinrell of efteling bosrijk doen, maar vervolgens gaat hij ergens anders heen.. kan moeder vanalles wijs hebben gemaakt
Dat zou ook nog best wel eens kunnen....ik bedoel: als de vader zou hebben gewild dat zn kinderen nooit gevonden zouden worden, dan heeft hij ze vast niet in een vijver gedumpt....tenminste dat denk ik. Als hij ze heeft vermoord denk ik sowieso dat ze in het buitenland liggen, net over de grens of zo, in de tijd dat hij niet traceer was.
Precies, hij kan haar wijs hebben gemaakt met van alles en nog wat, dat zij het idee had dat er niets aan de hand zou zijn, zoals altijd...
Ik heb er een heel raar gevoel bij ik hoop dat de kindjes in goede gezondheid worden gevonden, maar ik twijfel aan alles wat er gezegd wordt in deze zaak. Ik weet het gewoon echt niet.
Daantje misschien bedoelde die moeder net dat altijd bang voor zijn geweest. Door alles wat er op tv te zien is ik bedoel ik ben er ook bang voor hoor. Niet om mijn partner maar dus door alles wat er tegenwoordig allemaal gebeurt met die kleintjes. Mijn dochtertje gaat dus ook niet naar een kdv of ga omdat ik gewoon bang ben
Heb ik ook wel aam gedacht dat ze gewoon weg zijn.....daarom misschien in zuid-Limburg geweest? Over de grens heen naar België of Duitsland. Ninien goed dat je gebeld hebt meid....! Beter een keer te veel bellen toch.
Nou niet oordelen over die moeder he. Ze zal gehandeld hebben van uit de belangen van haar kinderen. En wie weet moest ze ze wel mee geven ( omgangsregeling) we weten allemaal dat de rechter tegenwoordig strenger is in het na leven van de omgangsregeling en je als vader of moeder vaak je kinderen mee moet geven ook al zal het niet goed voelen. En wees eens eerlijk. Ook al lig je niet met elkaar op een lijn en zijn er spanningen dit is toch het laatste waar je aan denk als je je kinderen mee geeft aan de andere ouder. Dat hij alleen met zijn kinderen op pad wilde is helemaal niet zo gek. Dat ze op zoek zijn naar die schoenen is ook niet gek. Daar staan misschien sporen op. Deze man lijkt zijn plan goed voorbereid te hebben en theorieën dat de kinderen ergens anders zitten door gokschulden en dergelijke vind ik wat te ver gedacht eerlijk gezegt. Die kans acht ik minimaal. De kans dat ze ergens begraven liggen acht ik veel groter. ( hoe rot dat ook overkomt|) denk gewoon echt niet dat dit goed gaat aflopen. Wel hoop ik dat ze gevonden worden net zo als iedereen. Dit wens je geen moeder omgeving toe het is gewoon te verschrikkelijk. Maar een goede afloop nee daar geloof ik eigenlijk na dag 2 al niet meer in. Een ik neem aan dat de politie echt alles uit de kast haalt om deze kinderen te vinden. En huiszoekingen pc.s en zo al lang hebben na getrokken. Arme moeder. heb hebt echt met haar te doen.
Waarom precies? IK vind dat er nogal wat gespeculeerd wordt hier over alles. De dingen die online staan over die mensen zijn heus niet allemaal waar. IK vind het echt een gruwelijke zaak en hoop dat ze de kindjes ooit gaan vinden
"Volgens sportvisser Theo Merken uit Geulle liggen de jongens niet in de vijver. Zaterdag hebben 32 vissers er hun lijnen uitgegooid. ''En eerder vorige week hebben we op karpers gevist. Dan ga je de diepte in, met korven. De vijver is op sommige plaatsen ruim 7 meter diep. Als er iets in de vijver was, had men het toen wel gevonden.'' Ik heb het gevoel - ja, dat wil natuurlijk niets zeggen.. - dat hij misschien een tijdje Duitsland in is gereden op de terugweg, want het tijdsbestek van Limburg - Rhenen klopte toch ook niet?
Ik denk echt niet dat ze in die vijver liggen. Daar heeft hij het allemaal veels te goed gepland. Maar goed, ik kan het natuurlijk mis hebben. Ik denk dat er heel veel info moet komen uit het onderzoek van de pc/laptop van hem en telefoonverkeer...
Dat denk ik ook. Als iemand dit zo zorgvuldig gepland heeft, denk ik dat het sowieso heeeeeeeel moeilijk gaat worden ze te vinden.
dat wat de moederop fb had gezet:..ik hoop zo dat jullie de hoop op ruben en julian niet verliezen, en dat ze straks met vol trots met eigen ogen kunnen zien wat voor werk er voor hun verzet iets. ER KLOPT IETS NIET AAN DE VOL TROTS! WAAROP DAN !
Trots erop dat Nederland massaal naar HUN heeft gezocht. Jeetje, je kunt ook overal iets achter zoeken.
Op al die onbekende mensen die zich hebben ingezet om naar hun te zoeken. En hun foto's hebben gedeeld. Zo gek is dat toch niet?
Daarom. En was ik er gisteren nog van overtuigd dat de jongens niet meer zouden leven, ben ik daar vandaag ineens niet meer zo zeker van.... Ik heb het gevoel dat ze in het buitenland bivakkeren..
Ja de media vonden ze cool toch ik denk dat ze dan trots zijn dat ze zo gezocht werden. (soort beroemd gevoel of zo) Maar idd sommige dingen die de moeder zegt zijn idd beetje apart.