Dat zoveel mensen naar hun zoeken misschien. Dat is ondanks de situatie toch ook iets om trots op te zijn. Dat de mensen deze moeder EN kinderen niet in de steek laten.
Wees eens eerlijk. Wat zou jij dan schrijven dan. De zin doet raar aan daar geef ik je gelijk in. Maar kan me ook zo voorstellen dat deze moeder van voor en naar achter toe niet meer weet hoe ze leeft. Als er zo iets is denk ik niet dat je dan nog normaal kan nadenken. Jij wel?
Nou, vind dit allemaal een beetje vergezocht hoor. Ze bedoeld waarschijnlijk dat de jongens dan blij zijn dat iedereen zo erg met ze begaan was.
Die moeder heeft haar kinderen niks aagedaan straks word nog gezegt dat ze de gader vermoord heeft....nee dat geloof ik niet....en dat vol trots...tuurlijk trots dat ze door zoveel mensen zijn gezocht!!!
Ja ik vond dat bericht ook een beetje vreemd....je houdt hoop tuurlijk. Maar dat bericht kreeg ik ook een beetje een vreemd gevoel bij. Niet dat zij er iets mee te maken heeft....maar was gewoon vreemd.
Wat dan? Ben wel benieuwd wat je bedoelt? Hoe reageer je in zo'n vreselijke situatie, wat zijn de juiste dingen om te zeggen? In mijn ogen heeft ze niks geks gezegd.
Ik denk dat de moeder zo'n berichtje op facebook zet omdat ze zelf ook nog het gevoel heeft dat haar zoons nog leven...
Nee, ik oordeel niet. Ik weet immers niet wat er gebeurd is. Kan het niet uitleggen, maar oa dat ze zegt dat het haar 'niet verbaasd dat hij zelfmoord heeft gepleegd' En dat er nu getwijfeld wordt of het wel zelfmoord is.. ik vind het allemaal maar vreemd Het is verschrikkelijk! Voor die moeder, voor de opa's en oma's en ook voor die vader. Dat het zover moet komen allemaal..
Nou ik denk dat iedere moeder niet zal denken dat ze niet meer leven.. als moeder blijf je hoop hebben!
ja ik bedoel trots op dat half nl beziorgd naar ze opzoek is geweest of dt zijn vaderuit purewanhoop zichzelf verhangen heeft
Ja dat is ook wel iets waar ik over nadenk..... Als ik zou denken dat mijn ex zichzelf en de kids iets zou aandoen....zou ik ze dan uberhaupt aan hem meegeven? Of het wel of niet kan en mag.....dan duik ik onder...weet ik wat. Snap dat het allemaal niet zo zwart/wit is....maar als het mijn kinderen betreft vertrouw ik volledig op mijn gevoel en instinct en ik zou alles voor ze doen.
Weet je mensen in zulke situaties zeggen rare dingen. Logisch je leeft in een wanhoop! En je emoties nemen de overhand.
Gewoon ik krijg er een raar en apart gevoel bij en blijkbaar ben ik niet de enigste. Zoals ze ook reageerd op haar eigen berichtjes. Iemand zei oh nee toch! Zegt ze jeroen is dood. Hij heeft zelfmoord gepleegd ik kreeg er zo'n gek gevoel bij op dat moment
Makkelijk gezegd. Als je je kinderen niet meegeeft mag je betalen,en dat bedrag is niet mis! Onderduiken doe je ook niet zomaar,dan ben je en strafbaar en wat doe je je kinderen aan? ben het met je eens dat je als moeder zijnde als een leeuwin voor je kinderen op komt,maar zoiets al dit.. moeilijke situatie hoor. je weet gewoon niet wat je moet doen als je zoiets overkomt!
Ik vind het erg dat men nu ook al gaat speculeren over de moeder! Ongeacht wat ze op facebook zet, of iemand de kinderen wel of niet zou meegeven, het helpt de jongens niet. Het is en blijft een drama!