Ik vind het ook wel een stapje te ver gaan, dat gespeculeer over de moeder. Vind het zo erg voor haar.. Kan me niet eens voorstellen hoe verschrikkelijk zij zich moet voelen.
Ik beschuldig mama niet hoor. Weet dat ze er niks mee te maken heeft maar ik mag wel degelijk zeggen dat sommige berichtjes wat apart zijn
Ja, maar die vrouw zit misschien wel aan de kalmeringsmiddelen. Mij zouden ze moeten platspuiten denk ik.
Vind het ook niet normaal dat nu al getwijfeld aan de moeder wordt omdat sommige berichten 'vreemd' zijn. Ik vind er niets vreemd aan. Die arme vrouw zit met een verschrikkelijke angst en gaat echt niet nadenken hoe ze iets op internet plaatst omdat misschien iemand wel het anders interpreteert, belachelijk zeg.
die vrouw leeft compleet in een roes en in shock, ik zou dan ook niet meer helder op FB berichtjes plaatsen hoor.. verder vond/vind ik niks geks aan haar berichtjes
Jeetje je mag toch wel iets zeggen ? Ik vond dat bericht vreemd en dat je gewoon je kids meegeeft aan iemand waarvan je het vermoeden heeft dat hij zichzelf en de kids iets aandoet. Ook zeg ik duidelijk dat ik weet dat het niet zo zwart wit is.....het zijn maar gedachtes. Wie hier heeft de moeder dan beschuldigt?
ja, dat is toch iets heel anders.... Vind het maar raar dat er mensen zijn die zulke dingen op internet zetten zonder eerst goed na te denken en te lezen. Dat vind ik veel aparter dan wat die moeder op fb zet
Het is geen "iemand", het is de vader die natuurlijk echt heus wel ook veel van zijn kinderen hield. Bovendien hadden ze een bezoekregeling, daar kun je niet zomaar van afwijken
En dat zinnetje 'ik had het zien aankomen' of hoe ze het ook geschreven heeft.. Zoiets kun je je ook pas achteraf beseffen hè? Dat het je niet verbaasd..
Wie zegt dat ze dat vermoeden had? De zin dat ze hier altijd bang voor is geweest zal denk ik gewoon in het algemeen gelden. Denk dat iedereen wel bang is dat ooit een gek je kinderen meeneemt. Niet zo gek meer tegenwoordig met al die mafkezen in de wereld. Moet zeggen dat ik ook bang ben dat mijn ex, de vader van mijn dochter, haar niet meer terug brengt. Denk dat iedere gescheiden ouder dat wel heeft? Maar ik MOET haar meegeven. Het is niet zo simpel om gewoon haar niet mee te geven, was dat maar zo...
Ook, maar ik heb er toen nog met mijn man over gesproken, over die opmerking. Ik zoek het ff, volgens mij stond het bij ons in de krant. Maar het IS toch ook gek allemaal? Misschien weet moeder wel meer, dat moet nog blijken.
denk ik ook en dat is op meerdere manieren op te vatten, maar iedereen leest wat ze willen lezen. Ik vind het heel erg dat er op internet zoveel wordt gespeculeerd en zelfs aan de moeder wordt getwijfeld. Als ik ook maar probeer voor te stellen hoe ik me in haar schoenen zou gedragen? En dat dan iedereen dat onder de loep gaat leggen, van zooooo is even kijken of jij hier niet iets mee te maken hebt
Ja snap ik. Maar dan kan het op mij -in combi met de speculaties over zelfmoord of niet- toch ook apart over komen? Ik vind het voor vader ook heftig. Stel dat hij het allerergste gedaan heeft.. hoe heeft hij zich gevoeld dan? de onmacht.. Tuurlijk hield hij van zijn zoons, dus als dat je enige uitweg is